View Full Version: artige tabber...

Tromsø Taekwon-do-klubbs forum > Humorhjørnet > artige tabber...

Title: artige tabber...
Description: advarsel: ikke noe for sarte hjerner...

thomas - December 13, 2004 09:19 PM (GMT)
her e en tabbe-historie fra humor911.com som tidligere gitte advarsel gjeld kraftig for:

Fastbrent sigarett...

I klassen min på ungdomskolen hadde jeg en klassekamerat som var mektig skolelei og gav stort sett blaffen i alt. De første timene hver dag tilbragte han stort sett sovende på bakerste pult. Av og til våknet han, for å gå på toalettet. Trodde læreren. For å smugrøyke, visste alle vi andre.

Denne dagen var ikke noe unntak. Etter vel 20 minutter norsktime meldte behovet seg. Da han etter en stund kom inn igjen i klassen, la han seg tilrette over pulten, og snart var han tilbake i drømmeland.

Noen minutter etterpå begynte det å lukte merkbart svidd i klasserommet. Det var vinter, og vi tørket jakker og sko på ovner. Alt på ovnene ble sjekket, men det luktet fortsatt merkbart svidd. Plutselig våknet bakerste mann med et smell! Han reiste seg opp så fort at han ramlet over stolen, kastet seg opp igjen uten å ha funnet igjen balansen, og løp rett i et skap. Noen sekunder ble han liggende i fosterstilling på gulvet - fortsatt skrikende - før han vrengte av seg. Først buksa, så undertøy. Han var naken fra livet og ned, men likevel med et lykkelig uttrykk i ansiktet.

Historien bak fikk vi noen dager etterpå.

Denne dagen hadde han som vanlig ruslet ut på toalettet, tent rullingsen sin og ant fred og ingen fare. Helt til rektor selv, som hadde sine mistanker, braste inn for å ta styggedommen på fersk gjerning. Rådvill gjorde han det første og beste han kom på - å krølle røyken sammen og stappe den i lommen! Rektor måtte gå med uforrettet sak - det luktet røyk, men ingen beviser fantes.

I lommen hadde røyken blitt liggende, siden rektor fulgte han helt til klasserommet - siden var den blitt glemt. Etter en stund hadde gloen brent seg gjennom bukse, videre gjennom undertøy helt til den nådde de kroppsdeler som ikke bør brennes med sigaretter.

(jeg vet dette kan være et brudd på kopiloven, derfor sier jeg her og nå at denne historien er hentet fra humor911.com, og at jeg copy-paster den her fordi det ville blitt vanskelig å linke direkte)

Christian J - December 18, 2004 04:05 PM (GMT)
fant et fint dikt om/av George W. Bush

MAKE THE PIE HIGHER
by George W. Bush

I think we all agree, the past is over.
This is still a dangerous world.
It's a world of madmen and uncertainty
and potential mental losses.

Rarely is the question asked
Is our children learning?
Will the highways of the Internet become more few?
How many hands have I shaked?

They misunderestimate me.
I am a pitbull on the pantleg of opportunity.
I know that the human being and the fish can coexist.
Families is where our nation finds hope, where our wings take dream.

Put food on your family!
Knock down the tollbooth!
Vulcanize society!
Make the pie higher! Make the pie higher!

Christian J - December 18, 2004 04:11 PM (GMT)

Hosted for free by InvisionFree