Jeg har postet de to finalekartene mine på Map-Center, og jeg må selvfølgelig legge dem ut her også. Dere kan lese originaltråden
her.
For lenge siden hadde jeg en undersøkelse om hvilken type kart folk liker. Det var litt interessant å lese hva folk svarte. Dere kan se undersøkelsen
her.
Jeg har lovet at jeg skulle legge ut kartene så snart jeg fant malen til readme (linken over) som jeg trengte (readme-en er faktisk tospråklig!). Nå er zip-filene klar, så det er bare å laste ned. Finalekartet til
TKD-LAN 2k4-I (TKD = taekwon-do),
CM-Kjappis skulle egentlig være en kjappis, men på grunn av skole og annet, tok det en hel uke. Det ble kartet som Flux og RazorClaw utkjempet finalen på, og etter hva de sa, var det artig! Dette kartet var litt større enn finalekartet til 2k3, men også dette var laget fordi jeg kjedet meg, og ønsket et nytt, lite kart - kun for å ha enkel moro. Et par skjermbilder:
Design og det eneste bildet jeg har med meg i farta:
CM-Kvadrat var designet først og fremst fordi jeg kjedet meg og ville ha et knøttlite kart med avsindig mange boter i. Det endte opp som finalekartet i 2k3, og etter finalen var vi flere som spilte det. Usynlighet og gauntlet = blodsprut. Prøv det.
Husk å lese readme-en! Der står en del tips også, som kan være nyttig.