View Full Version: Spamming!

Tromsø Taekwon-do-klubbs forum > Gammelt skitsnakk > Spamming!

Title: Spamming!

Per-Johnny - May 19, 2004 07:17 AM (GMT)
Hallo alle...
Spamming er nei nei på på dette forumet! OK! på "skitsnakk" er det vel naturlig med litt spam, men ikke på de andre trådene!!

Admin har muligheten til å gi spammere delay, ergo kan du bare poste en gang i timen eller andre intervaler, andre reaksjoner er "titel" og sette ned postnummer!
Vil starte å bruke warning level så dere vet hvem som er i faresonen..

Kos dere ;)

Tor-Ivar - May 19, 2004 10:13 AM (GMT)
Det er bra du sier i fra. Jeg har vært inne og tatt selvkritikk da jeg gikk over streken selv (Ann Tone sin tråd), og slettet.
I tillegg har vi tre moderatorene sagt hardt i fra. Flere har fått advarsel, og flere vil få når det er nødvendig. Det ser derimot ut til at det har blitt skjerpet inn hos de fleste, og irritasjonen har tatt slutt. Dersom det fortsetter like bra, skal jeg fjerne advarslene hos alle som har fått for spæmming.

(-=Mikael=-) - May 19, 2004 11:58 AM (GMT)
så d e derfor æ har sånn warn på profilen min???
Ps. e d kunn æ som kan se d ell???? har 0% i warn.... :D

Tor-Ivar - May 19, 2004 12:40 PM (GMT)
Det står ingenting på dæ nu som vi andre ser. Og ja, vess dokker har meir ennj 0%, så kanj andre læs det så vidtj æ veit.

(-=Mikael=-) - May 19, 2004 01:11 PM (GMT)
ok...koffør kommer dokker me d først nu??

Tor-Ivar - May 20, 2004 07:15 AM (GMT)
De av dokker som lura: Klikk på "2" der det står "2%" hos han Kai. Da ser dokker at dokker kanj læs det. Vi gir advarsla når det e nødvenjdig, og vess vi ser at person skjerpa sæ, så fjerna vi dæm. Han PJ har tydeligvis fått det tell å funger sånn som det skal nu også, sånn at det ikkje e 0 elljer 100, men faktisk gradvis. Æ oppfordra dokker tell å ta det litt seriøst. Vi gir ikkje advarsla førdé at det e artig. Vi gir det når en person træng å bli stramma opp. Så ikkje gjør så vi blir nødtj tell det. En advarsel ska vær et unnjtak.

Aramil - May 21, 2004 08:22 PM (GMT)
nåja...du gir mæ ros for d æ gjør..men så gir du mæ advarsla...dårli gjort? JA!!! :angry: og dessuten æ har ikkje spamma nokka i d siste..har ikkje vært inne på forume..fordi æ blei så sjukt lei av at dokker beskylte mæ for spamming...
dettan e litt urettferdi..æ ser mange som poste meininglaus skit..men dokker sær tydeligvis bare på ka æ gjør..æ har i vært fall litt meining i tingan æ skriv om..DETTAN E URETTFERDI OG VESS DOKKER FORTSETT SÅNN GIDD Æ IKKJE MEIR!! da kan dokker kjede dokker ihjæl på skitsnakk chatten.. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

(-=Mikael=-) - May 21, 2004 10:45 PM (GMT)
e dessverre litt eni me hn Aramil....fikk en warns førr å si D.Æ.V.E.N.

Tor-Ivar - May 23, 2004 01:24 PM (GMT)
Okay, bare for å ha det klart. Forumet har noen veldig enkle regler:
INGEN bannskap – INGEN mobbing – INGEN spamming.

Dette har vi sagt i fra om før. Det kan være at noen av advarslene kommer litt sent, men de hører likevel hjemme der de kommer. Aramil: Jeg sitter ikke og leter etter hva du gjør og ignorerer det de andre gjør. Faktisk har det gått ut mange advarsler til flere av de andre, men de er snare å beklage det de har gjort, eventuelt spørre hva de gjorde, også får de svar. Ingen har vært kjipe og nektet for å ha gjort ting. Dermed trekkes advarselen, og de går tilbake til null.
Jeg må likevel gjøre dere alle oppmerksom på en liten småting. Etter at advarselssystemet begynte å fungere slik det skal, har noen gått opp i warn-level uten grunn. Dette skal jeg be Per-Johnny å rette opp på. Over helgen håper jeg at alle har fått nullstilt advarslene sine, og vi begynner på ny frisk.
Bannskap defineres ikke utfra en nordnorsk ordliste, men ut fra en nasjonal språkforståelse. Får dere en advarsel for det, så aksepter det. En beklagelse er alt som skal til for å få fjernet den. Det er ikke noe vanskeligere enn å omformulere seg. Forumet skal være for alle, og det inkluderer barn og folk sørfra.

Tor-Ivar - May 24, 2004 01:15 PM (GMT)
Nå er alles advarsler blitt nullstilt. Dersom jeg har oversett noen, så send meg et PM. Fra og med nå av håper jeg at alle vil følge de ovenstående reglene.

På vegne av adminene og moderatorene,
Tor-Ivar.

(-=Mikael=-) - May 26, 2004 07:55 PM (GMT)
bruke tia på ka da??? :huh:

Hosted for free by InvisionFree