View Full Version: Hjemmesiden til TKD-LAN

Tromsø Taekwon-do-klubbs forum > TKD-LAN > Hjemmesiden til TKD-LAN

Pages: [1] 2 3

Title: Hjemmesiden til TKD-LAN
Description: Vårt forum, og sjansen deres til å tipse

Tor-Ivar - April 1, 2004 08:42 PM (GMT)
Endelig! Nå har vi fått ut en egen hjemmeside for TKD-LAN. Den ligger under hjemmesiden til klubben, og jeg håper at flest mulig drar innom og ser på hvordan den ser ut. Vær så snill å ikke kommenter det som jeg allerede vet mangler. Det vil bli lagt til nytt kontinuerlig, blant annet en nyhetsboks under "Velkommen....". Æ e så god!

Tor-Ivar - April 1, 2004 08:44 PM (GMT)
Dokker som e halvguda og guda må sennj mæ, elljer tell han CJ, et PM elljer ei txt-fil med følganes førmat:
1: [Om mæ sjøl]
blablablablabla

2: [Bedrifter]
Hva du har vært med på å gjøre, og hva du har greid under LANet (som f. eks. Kjersti som klarte andreplass i CS!)

3: [Æ må nu bære si]
Det du vil ha stående som sitatet ditt.

Christian J - April 1, 2004 08:45 PM (GMT)
din peislæst

du må bruke min pc t å være hær

SKAFF DÆ EGEN PC/NETT oppkobling

Christian J - April 1, 2004 09:20 PM (GMT)
alle halguda

dokker har å skrive
en kort litn tækst om dokker
vis ikkje kan d bli offentli
avstraffelse på næste lan...

Per-Johnny - April 2, 2004 06:52 AM (GMT)
siden blir lenket fra klubbens hjemmeside når den er ferdig!

Tor-Ivar - April 2, 2004 10:18 AM (GMT)
En ting til jeg trenger: Fyll ut det dere har og send det på PM eller e-post. (Helst det første).
Kontakt:
E-post:
MSN Messenger:
Hjemmeside:
Eventuelt annet som dere ønsker skal stå.

Det kan selvfølgelig være flere punkt på hver av kontaktmulighetene. Hvis noen bruker Yahoo Messenger, så skriv det. Hvis dere bruker ICQ, skriv det. Men bare hvis dere vil.

Per-Johnny - April 2, 2004 11:22 AM (GMT)
..ok '

etter siste oppdatering har jeg lagt den ut.. men vet ikke om det er bare hos meg..
men noen er feil med oppstillingen???
:)

Tor-Ivar - April 2, 2004 11:29 AM (GMT)
Til alle: Dersom dere har problemer med sidevisningen i Internet Explorer, så fortell meg det. Jeg har bare 5.5 her på skolen, og det er noen forskjeller i hvordan sidene vises. Jeg har sendt en oppdatering til Per-Johnny, som forhåpentligvis fikser problemet.

Stikk innom siden vår ofte, og fortell hva dere synes! Det begynner å bli gøy.

Webmaster.

Christian J - April 2, 2004 12:52 PM (GMT)
men bare 7 nye besøkanes...

Christian J - April 2, 2004 12:57 PM (GMT)
or even yahoo

Christian J - April 2, 2004 01:17 PM (GMT)
men uansett....

no som du vet du e halv-gud
har du å lage et liten tækst
om dæ som skal ut på sia

Christian J - April 2, 2004 01:28 PM (GMT)
d e bra

driv me d no

Anders - April 2, 2004 07:52 PM (GMT)
det e bra at du sier ifra....rett ska være rett

Christian J - April 2, 2004 08:34 PM (GMT)
lille brorn min oppføre sæ som en HUN

han høre på hillery duff å spears etc.
skal ikkje nævne mer

RaZor_ClaW - April 2, 2004 10:06 PM (GMT)
Den TKD sia va egentlig ganske bra. Good job Tor-Ivar :D

Go Pro! :lol:

Steffen - April 3, 2004 11:49 AM (GMT)
Bra hjæmme sia!!!!

Anneli-Sørensen - April 6, 2004 01:56 PM (GMT)
Den her sia bør være malen for når klubben får nytt domene.
Mye mer oversiktlig og øye-vennlig.
Godt jobba Tor-Ivar! :lol:

Tom R - April 7, 2004 09:48 PM (GMT)
Hei alle sammen i Tromsø. Mitt navn er Tom, er 17 år, og jeg kommer fra Åndalsnes. Driver med taekwon-do på Åndalsnes og har 3.gup (er også en av tre som driver klubben dags dato, og gleder meg til Tor-Ivar kommer å tar over). Må få si det at ut av det jeg har lest om TKD-LAN, så høres det sinnsykt morro ut. Skulle gjerne vært med selv en gang, men det blir nok litt langt å reise. Jeg ser dere har fått opp en hjemmeside til TKD-LAN. Jeg har snakket litt med Tor-Ivar om hjemmesiden, og fant ut at jeg skal hjelpe til med den om det er ønskelig fra dere. :)

Til alle: Dersom dere har problemer med sidevisningen i Internet Explorer, så fortell meg det. Jeg har bare 5.5 her på skolen, og det er noen forskjeller i hvordan sidene vises. Jeg har sendt en oppdatering til Per-Johnny, som forhåpentligvis fikser problemet.

I Internet Explorer 6 så ser siden bra ut om du har på skriftstørrelse medium og oppover, men alt blir helt rotete om du har på en mindre skrifttype, men det kan jeg få fikset så snart som mulig.

Jeg har også laget en slags liten intro side før du kommer til hovedsiden til TKD-LAN, om det er ønskelig å ha den da så klart. Vil gjerne ha litt feedback på om dere liker den i det hele tatt, eller synes at den ikke passer. Er åpen for forslag til endringer av farge, skrifttype, skriftfarge, bakgrunnsfarge, etc.

TKD-LAN intro side

Tom R :)

Christian J - April 12, 2004 12:10 PM (GMT)
veldig bra logo

men kansje den burde være i samme
farge som hovedsia?

Tor-Ivar - April 14, 2004 07:00 AM (GMT)
Det va førræs'n mæ.

Tom R - April 14, 2004 07:03 PM (GMT)
QUOTE (Christian J @ Apr 12 2004, 03:10 PM)
veldig bra logo

men kansje den burde være i samme
farge som hovedsia?

Ja, dere har et poeng der ;) Skal se hva jeg får gjort. Kan ikke love noe i den nærmeste framtid, for jeg er litt opptatt med andre prosjekter for tiden. Kanskje jeg får laget en megatøff logo, eller kanskje ikke. Det avhenger litt av fantasien. Når den er på topp så er det ingen grenser for hva jeg finner på :P

Tom R - April 17, 2004 08:11 PM (GMT)
QUOTE (-= Kai =- @ Apr 16 2004, 03:19 PM)
vil bare si at d va en vældi go logo.... :)

Takk for det :)

Steffen - April 18, 2004 01:44 PM (GMT)
bra logo!!!!
nesten like bra som lanet!!!!
hehe :D :D :D

Christian J - April 21, 2004 05:59 PM (GMT)
har alle som skulle skrive en kort tekst om sæ sjøl gjort d?

Tor-Ivar - April 23, 2004 10:33 AM (GMT)
I dag, elljer i løpet av hælga, får æ sendjt oppdatering av sia tell han PJ. Da får dokker enjdelig bladd igjænna sia ut'n å plages av at ting ikkje e der de ska vær, også får dokker sett ka dokker har skreve om dokker sjøl. De som har bilde, og ikkje har sendjt det med tækst'n, kannj sennj det tell mæ på muf1htda@stud.hitos.no.

Christian J - April 23, 2004 06:32 PM (GMT)
vis du ikkje klare å fikse plass sånn at vi kan sende dæ
bildan via mail går d dunken me dæ!!

Tor-Ivar - April 24, 2004 05:09 PM (GMT)
Æ arbeid med saken. Dokker som ikkje har sendtj mæ det som ska stå om dokker sjøl, kannj snask dokker i gir og få gjort det. Dokker som har gjort det: Snillje, flenke (halv)guda og gudinnje! :rolleyes:

Tor-Ivar - April 24, 2004 06:14 PM (GMT)
Da er jeg ferdig med den forbedrete, stort sett reparerte hjemmesiden. Jeg har fått gjort ferdig nyhetsdelen av siden, og jeg tror at det skal være håp for hvem som helst av dere som ikke er Gud 1 å ta over når jeg drar hjem. Jeg regner med at jeg kommer til å fortsette å sitte som webmaster, men ingenting er oppleste og vedtatt.
For øvrig tenkte jeg at jeg skulle lufte for PJ om vi skal få registrert vårt eget domene. Jeg vet om en adresse som jeg gjerne vil at vi skal få.

Så et spørsmål. Jeg trenger noen som sier seg villige til å skrive litt om 2k4-I og 2k3. Jeg vet at Bendik (B-3) har masse bilder fra det første LANet, og det er kanskje ikke så friskt i minnet for alle, men dersom noen har tid og mulighet til å skrive noe, så send det til meg. Det bør ikke være nyere format enn Word 2000. Jeg leser også StarOffice. Jeg tar meg av alt som har med sidedesignet å gjøre, og jeg korrekturleser også, så det er ikke farlig hvis det er skrivefeil (selv om det er en fordel hvis de fleste er luket vekk). Sett inn bilder og skriv av hjertens lyst. Så får vi sendt det til bladet vårt også!

Tor-Ivar - April 24, 2004 06:15 PM (GMT)
QUOTE (Christian J @ Apr 23 2004, 08:32 PM)
Tor-Ivar, din gnompeis

Æ veit! E det en bra ting?

Christian J - April 25, 2004 10:17 AM (GMT)
d e en vældi litn ting ( den e jo før gnoma ) som man stappe inn ved å andre ting som kan BRENNE, eller d kan ha en betydning i sammenhæng med andre skjellsord

så næi, d e ikkje en fin ting å værre en gnompeis

Tor-Ivar - April 25, 2004 11:37 AM (GMT)
Det betyr at du e en takstein, førr æ va snillj og kallja dæ en peislæst, som jo e en bra ting. Men så lika nu du å bli kallja en takstein, så da... :D

Tor-Ivar - April 25, 2004 08:31 PM (GMT)
Steffen og André:
Nu må dokker få bakénj i gir, sånn at vi får laga sia dokkers klar også. Dokker e litt seint ute.

Tor-Ivar - April 26, 2004 08:50 AM (GMT)
Takket være vårres flenke, og æffektive admin, har vi nu fått oppdatert hjæmmesia vårres, så nu kannj dokker gå og læs tell auan dætt ut. Gratulerer tell mæ og han Per-Johnny, og allje sammen.

Tor-Ivar - April 26, 2004 10:14 AM (GMT)
Nu har æ fått på plass avstæmminga også, så nu kannj dokker si dokkers harde meining. Det e bære å vær ærlig. Men vess dokker æ slæm, SÅ VEIT Æ KOR DOKKER BOR. Men først må han Per-Johnny få lagt det ut. Han får sannsynligvis ikkje gjort det før i morra.

Hjæmmesia

Tor-Ivar - April 27, 2004 02:15 PM (GMT)
Æ må på det sterkaste få oppfordre ALLJE som e på hjæmmesia vårres tell å kom med forslag tell ka som kannj førrandres på, byttjes ut, ikkje byttjes ut, ka som e bra, ka som mangla osv. Ska sia bli bæst mulig, må vi få tips.

Christian J - April 28, 2004 05:01 PM (GMT)
syns at du har vært vældi
flink me hjæmmesia vorres

men du kan gjøre den bedre me å sætte inn d de andre mene mangle

æ syns den e næstn pærfekt

Tor-Ivar - April 29, 2004 09:21 AM (GMT)
Kor bra. Ka som gjør at dennj ikkje e pærfækt? (Bortsett fra at vi ikkje har fått innj logoen vårres enjda.)

Christian J - April 29, 2004 10:28 AM (GMT)
la oss se..........VET IKKJE

Christian J - May 1, 2004 10:18 PM (GMT)
helt enig

DU E DÅRLI TOR-IVAR
du klare sikkert å endre på d t imorra eller en anna gang

Tor-Ivar - May 2, 2004 01:41 PM (GMT)
-= Kai =- @ Apr 30 2004, 04:45 PM
ka e g-LAN????

Trur det e i Tromsdalen. Har bære hørt om det.

-= Kai =- @ Apr 30 2004, 04:45 PM
ves d kjæm nån som ikke har vært på forume å læst kommer dæm ikke tel å skjønne ka alle førkortelsen står før... sånn som sb-LAN å sf-LAN.... så æ meine at d kanskje burde stått heile navne.....

Da har æ gjort det.

Førøvrig får vi oss nyttj domene nu. Gratulerer tell oss! Ska kom telbake med lænka.

Hosted for free by InvisionFree