Title: Nettsia
Ann Tone - November 5, 2003 09:04 AM (GMT)
Per Johnny... :) Kan æ få nytt bilde på instruktørsien viss æ sende dæ et? Synes d e så forfærdeli d som e dær at...
Per-Johnny - November 5, 2003 10:01 AM (GMT)
Ann Tone - November 5, 2003 10:13 AM (GMT)
Æ sende i mårra. Tar me kamera i kveld...
Tor-Ivar - November 5, 2003 11:34 AM (GMT)
Æ trur førræs'n nættsia kunnj ha trængt litt oppdatering. E det ikkje litt mykje arbeid førr en person aleina? Kanskje du sku ha tatt opp muligheta førr å få en tell å hjælp dæ med det på næste styremøte?
Kanskje ho Ann Tone kannj ta bilde av oss allje sammen? Du har jo telgang på kamera, santj?
Ann Tone - November 5, 2003 12:06 PM (GMT)
D har æ... skal ha d me i dag...
Tor-Ivar - November 10, 2003 01:15 PM (GMT)
Vi må vesst ta det en gang seinar. Dessut'n burde vi ha et NTN-flagg bak oss. Kanskje vi kannj ta en fotografirunde på næste styremøte?
stian - November 10, 2003 03:26 PM (GMT)
Vist æ må vente til oldebarne mitt sitt på gamlijæm før den hær den stakkars internettsia blir oppdatert, så kan æ godt jøre d sjøl. Vist nån kan fortælle mæ korsn man jør d da. Æ har hørt at d ikke så vanskeli. D e jo ikke så mye som må jøres. Vist man bare tar sæ en time å trøkke på PC'en så e d jort. Instuktørsia har ikke blitt opdatert på år å dag. D e kanskje på tide? ;)
Christian J - November 10, 2003 09:39 PM (GMT)
den sia ble oppdatert rett før svartedauen sitt
forrige store utbrudd i europa (anno 1400-tallet+omeng)
Tor-Ivar - November 11, 2003 07:03 AM (GMT)
Stakkars leder'n vårres har nok mykje å gjør. Men likevæl: Navnet mitt e med bindestrek! Æ trur vi e fleire som ventja. Ka du si'r Ann Tone?
Ann Tone - November 11, 2003 10:50 AM (GMT)
Tålmodihet e en dyd folkens... Kor dokker syt!
Tor-Ivar - November 11, 2003 12:10 PM (GMT)
Du har rætt i det. Kanskje nånn kunnj hjælp han Per Johnny med det. Det må vær nånn som har tida.
Æ trur vi har fått telbake gamle Ann Tone. Kor trivelig! Ka du suns om signatur'n din?
Ann Tone - November 11, 2003 12:56 PM (GMT)
ehm... min versjon va bedre synes æ... men godt forsøk... :)