View Full Version: Je Eigen Theorie

Mysteries van de aarde > Vreemde theorieën > Je Eigen Theorie

Title: Je Eigen Theorie

Bert Jan - June 4, 2004 12:29 PM (GMT)
Ik ben weleens benieuwd wat jou alles omvattende theorie is.
Post hem hieronder.
Aan mijn voorbeeld-theorie kan je zien wat ik hiermee bedoel. ^_^

Succes.

Een beetje bizarre theorie.  ^_^

De aarde is in de geschiedenis door een allesomvattende ramp verwoest. Doordat de zon haar magnetische pool wisselde stond de aarde in 1 klap op de kop, wat een grote overstroming en ijsttijden tot gevolg had. Deze overstroming heeft hele beschavingen weggevaagt. Hier zijn geen sporen meer van de vinden.

In deze tijd was men qua ontwikkeling al erg ver. Van deze ramp is het verhaal van Noach en Giljamesh over gebleven. Ook andere culturen spreken over deze ramp.

Doordat sommige mensen deze ramp aan voelden komen hebben deze zich gevestigd in grotten in de aarde. In de aarde waren ongelofelijke grote ruimten te vinden waarin mensen konden leven. Sommigen van deze mensen hebben deze ramp ontweken door zich te vestigen op mars of andere planeten.

De overgebleven mensen hebben zich verder ontwikkeld op het gebied van technologie en hadden de meest vreemde uitvindingen gedaan. Op een gegeven moment kreeg men ruzie onder elkaar en hierdoor zijn er een aantal mensen weer op de aarde gaan leven. De technologie van dit handje vol mensen was minimaal, ze hadden geen idee van levitatie, dimensies, enz. Dat hadden ze ook niet nodig op de aarde.

Deze "nieuwe" mensen zijn weer beschavingen begonnen als de Olmeken, Soemiërs, enz. Enkele oude mensen wisten nog dat ze zich afgescheid hadden van een ver ontwikkeld volk. Ze verhaalden over een beschaving die heel erg ver ontwikkeld was. Ze noemden deze beschaving Atlantis.

Soms kwamen de verontwikkelde mensen uit de grotten of uit de zee, even kijken naar de "nieuwe" mensen. Deze verontwikkelde mensen werden al snel goden genoemd en brengers van beschaving.

Tegenwoordig zijn deze verontwikkelde mensen nog steeds aanwezig. Sommige mensen zien soms een UFO. Dit is eigenlijk niet meer als een voertuig van de verontwikkelden. Ze proberen met ons te communiciëren door middel van graancirkels. Een communicatie-middel die wij op dit moment nog niet begrijpen.

B)

Keesb - June 4, 2004 01:16 PM (GMT)
Ik kan me heel aardig vinden in deze theorie, het benaderd mijn idee over ontwikkelingen op deze planeet. Uitzonderlijke bizarre vondsten, uniek naar onze begrippen, vaak met een (deels) onbekende samenstelling, onderbouwen deze stelling.
Met onze nog relatief primitieve technologische kennis weten we absoluut nog niets wat er nog meer speelt in het universum. Geavanceerde beschavingen, al dan niet ooit op aarde begonnen, weten wellicht heel goed waar wij staan, maar we weten hoegenaamd niets van hun.

Mijn aanvullende ideeen zijn, dat we misschien wel 5 tot 10 keer over de kop zijn gegaan en er toch nog zijn. Kleine groepen hebben zich kunnen handhaven en hebben zich door kunnen ontwikkelen. De grootste groepen zijn weer van onderaf moeten beginnen. De grootste groep, dat zijn wij, opnieuw ontdekken wat er ooit was en zal zijn. Tot het weer mis gaat, ook dat is evolutie!

Hosted for free by InvisionFree