Title: "the Passion"
Evighet - May 13, 2004 09:49 PM (GMT)
Ik heb het gezien, maar niet de hele film - i got kicked out for laughing at jebus.
Seeing as this is my first post, I guess I should introduce myself too :P
I'm Evighet, live in Hoofddorp
I'm from Glasgow, Scotland, and I listen mainly to Black Metal for music.
Which is probably why they kicked me out :D
But what did everyone else think of the movie?
-Evighet
Bert Jan - May 14, 2004 08:32 AM (GMT)
Sorry that i'm saying it, but it is not allowed to post in another language then Dutch.
That's one of the rules in a forumrules.
| QUOTE |
| Berichten posten in goed en duidelijk Nederlands of Vlaams. |
translated
Messages must been post into good en clear Dutch or Vlamisch so I must close this topic.
I'm Sorry! :(
arqrex - May 14, 2004 08:46 AM (GMT)
But referations to an article are mostly in English, Bert-Jan ;) :lol:
Bert Jan - May 14, 2004 08:52 AM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ May 14 2004, 10:46 AM) |
| But referations to an article are mostly in English, Bert-Jan ;) :lol: |
Ja dat klopt, maar dat is anders dan een begin post in het engels starten... ^_^ ;)
arqrex - May 14, 2004 08:55 AM (GMT)
:lol: :lol:
als een bus klopt, dan bij deze. :yes:
Maar technisch gezien, heeft Evighet dit ook gedaan. :P
| QUOTE |
Ik heb het gezien, maar niet de hele film - i got kicked out for laughing at jebus. Seeing as this is my first post, I guess I should introduce myself too |
<_< :blink: :fluit: ;) :lol:
Bert Jan - May 14, 2004 08:58 AM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ May 14 2004, 10:55 AM) |
Maar technisch gezien, heeft Evighet dit ook gedaan. :P |
Dat klopt... :yes:
:lol:
SHREK - May 14, 2004 08:08 PM (GMT)
| QUOTE (Evighet) |
| But what did everyone else think of the movie? |
Tja, ik heb hem dus gemist, niet dat ik er bewust niet heen ben gegaan ofzo, ik heb er gewoon helemal niet bij stil gestaan. Ik zie een bioscoop bezoeken altijd als uitje (ja, ik ben een huismus, ik weet het) en de film is ds voor mij minder belangrijk (ja, ik bn diegene die er altijd doorheen zit te kleppen, smakken, chips-zakje-ritselen, enzovoort).
Trouwens het bier is wel teringduur hier in de bioscoop, twee-en-een-halve euro voor een flesje, dan drink je zo voor 15 euro weg in dat zaaltje en dan de kaartjes nog en de vrouw wil ook wel een cola, daar gaat ruim dertig euro :mad:
Evighet - May 15, 2004 01:15 AM (GMT)
heh, sorry ik was een beetje dronken gistern avond , dis Nederlands was echt heel moeilijk :P *hides*
Maar ik denk dat het was een stomme idee dat ik naar de film heeft gegaan, omdat ik, piotr en nadine wilde aleen iets grappig van de film maken heh. Could have gone to a disney film afterall :P
-Evighet