View Full Version: Bobbejaanland Overgenomen!

Mysteries van de aarde > Overige onderwerpen > Bobbejaanland Overgenomen!

Title: Bobbejaanland Overgenomen!

frederikboelaart - May 12, 2004 11:40 AM (GMT)
BOBBEJAANLAND IS OVERGENOMEN!!!!!!!

HET ONMOGELIJKE IS GEBEURD!!!!!!!

NEEEEEEEEEE

arqrex - May 12, 2004 12:04 PM (GMT)
door wie?? Hoofdact Eddy W. misschien ;)

Delphion - May 12, 2004 12:15 PM (GMT)
Ik dacht door Spanjaarden he? Maar ja, zolang het nog niet failiet of gesloten is....Overnames heb je vrijwel overal vandaag de dag. :mellow:

DeDenker - May 12, 2004 01:11 PM (GMT)
Heel gek: ik kan me er niet druk om maken

PJ - May 12, 2004 04:01 PM (GMT)
QUOTE (frederikboelaart @ May 12 2004, 13:40 PM)
HET ONMOGELIJKE IS GEBEURD!!!!!!!

En terwijl je in dit topic beweert dat alles mogelijk is, zeg je hier dat er iets was dat je voor onmogelijk heb geacht :blink: :P :D

Tardis - May 12, 2004 06:54 PM (GMT)
Wie is Bobbejaanland, en is dit goed of slecht nieuws? :blink:

Janna - May 12, 2004 08:55 PM (GMT)
Ik geloof dat het een speeltuin is.

Maar of het goed of slecht is, weet ik ook niet, misschien, frederik, wordt het nu wel veel mooier. Ja en misschien ook niet.

Tardis - May 12, 2004 10:04 PM (GMT)
QUOTE (Janna @ May 12 2004, 22:55 PM)
Ik geloof dat het een speeltuin is.

Aha, dan begrijp ik het al beter. Maar net als DeDenker lig ik er niet wakker van.

arqrex - May 13, 2004 07:07 AM (GMT)
Gezien mijn jeugdsentiment lig ik er wel wakker van. :zz: :blink: :cry:
(ik zal ff happen ;) ) Het is dus geen speeltuin, maar een pretpark in Belgie.

Oke het is geen Efteling, Six Flags, Warner Bros, Disneyland, Phantasialand ofwatdanook, maar het is en blijft toch een pretpark. :fluit:

Kijk dat het park overgenomen wordt is ansich niet schrikbarend, want in financieel beperkte tijden gebeuren dit soort dingen nu eenmaal. MAAR waar het mij om gaat is dat de identiteit gewaarborgt moet worden en niet dat we weer zo´n miskleun van een filmmaatschappij gaan krijgen. (ik heb het niet zo op die bugs bunnyfiguren die de hele dag voor je neus lopen te vervelen. :P )

frederikboelaart - May 13, 2004 06:02 PM (GMT)
SCHAAM JULLIE !!!

BBJL een speeltuin nemen !!

Het is het pretpark van de Benelux, zeker nu de nieuwe 3 attracties er staan.

Moet het ook niet meer hebben van Sixflags, te commercieel.

Het is geen filmmaatschappij, van mij mocht het Universal of Tussaud'sgroup mogen zijn.

Maar Rudi lijkt er me een betrouwbare uit en Jacky zit er nog in dus nog niet echt erg...tot nu toe

Janna - May 18, 2004 07:50 PM (GMT)
Ik ben op het moment toch echt even totaal schaamteloos en roep bij deze de speeltuin bij weile mijn oma in de straat uit tot Pretpark van de Benelux. :)

hadewey81 - May 19, 2004 09:18 AM (GMT)
dan wel samen met de speeltuin bij mijn ouders in het dorp he Janna???

die is ook leuk! lekker schommelen....hihi ^_^

Janna - May 20, 2004 11:03 AM (GMT)
Deal! :)

frederikboelaart - May 20, 2004 02:25 PM (GMT)
Hum...hum... Het is geen speeltuin !!!

Er staan dit jaar 5 achtbanen !! nieuwe thrillrides,...

BBJL is niet voor kleintjes ! En binnenkort zou er de Temple of fear gebouwd worden en dat vind je helemaal niet op een speeltuin en kermis.

Kijk maar op www.bobbejaanland.be als je meer wilt weten !

PJ - May 20, 2004 04:43 PM (GMT)
QUOTE (frederikboelaart @ May 20 2004, 16:25 PM)
Hum...hum... Het is geen speeltuin !!!

Er staan dit jaar 5 achtbanen !! nieuwe thrillrides,...

BBJL is niet voor kleintjes ! En binnenkort zou er de Temple of fear gebouwd worden en dat vind je helemaal niet op een speeltuin en kermis.

Kijk maar op www.bobbejaanland.be als je meer wilt weten !

Hmmm, ik heb zo'n gevoel dat Frederik de nieuwe PR-manager van BBJL is ;) :D

frederikboelaart - May 20, 2004 05:25 PM (GMT)
Was het maar waar... :cry:

arqrex - May 26, 2004 02:18 PM (GMT)
ik ben vroeger regelmatig in BBJL geweest. mijn laatste bezoekje heeft me wel een verhaaltje opgeleverd.
We zaten in die overdekte achtbaan (naam kwijt :blush:) iig die ene die eerst rondjes naar bovendraait met op de vloer en het plafond een filmpje (je kent het wel: een klepel die door een klok naar beneden valt ed) Maargoed wij rijden met dat ding naar boven (ik gok metertje of 40 a 50 :unsure: ) blijft dat ding vastzitten. Hangen we daar lekker stil, overal donker --> komt er een manneke uit een kotje zetten met zaklamp: "Allemaal rustig blijven zitten mensen!". :blink: Ja hallo, ik zit vast op een kleine 50 meter boven de grond. Wat dacht die gast nou, dat ik ff lekker ging uitstappen (wat overigens niet eens kon door die beugels die zo lekker in je maag drukken). Maargoed het was nog donker dus dan valt het wel mee. Opeens gooien ze het werklicht aan. Kun je lekker helemaal naar beneden kijken (en die kar hing nog wat schuin ook). Ik ben niet snel paniekerig, maar toen zat ik wel ff te zweten. Na een goed half uur was het probleem opgelost en kon de rit vervolgd worden. En eerlijk is eerlijk het was wel een ritje om te onthouden. :fluit:

En zonder dit voorval was ik waarschijnlijk nog wel een keer of tien in die thrillride geweest, maarruh ik ben toen maar lekker in de wildwaterbaan gegaan. :P

Tardis - May 26, 2004 03:34 PM (GMT)
Dit lijkt me een goed idee voor een nieuwe attractie, gewoon die karretjes op 50-60 meter hoogte stil zetten, en de passagiers lekker laten zweten. En om het spektakel nog een beetje op te voeren kun je de hele stellage nog fijn even heen en weer laten zwiepen. En dan als klap op de vuurpijl een manneke laten roepen dat alles onder contrôle is (geen woord van gelogen) en dat iedereen lekker rustig moet blijven zitten. Lijkt me een topattractie.

arqrex - May 26, 2004 06:00 PM (GMT)
Lijkt me ook, kijk maar naar mij. Ik heb het er een tiental jaar later nog over. :lol:

Tardis - May 26, 2004 07:07 PM (GMT)
:lol: :lol: :lol:

hadewey81 - May 28, 2004 11:52 AM (GMT)
wat is er toch mis met de ouwerwetse speeltuin en met touwtjespringen......nou ben ik maar 22, maar ik vind kindjes wel errugh verwend als ze om de haverklap zeuren dat ze naar het pretpark willen.......
maar misschien ligt dat aan mij :blink:

...ben zelfs nog nooit naar de efteling geweest, en heb toch een lekker jeugd gehad in de speeltuin van de wijkvereniging! lekker puh.

arqrex - May 28, 2004 12:01 PM (GMT)
...ben zelfs nog nooit naar de efteling geweest, en heb toch een lekker jeugd gehad in de speeltuin van de wijkvereniging! lekker puh.

:blink: :blink: :huh:

Je kunt in de speeltuin om de hoek idd ook heel veel plezier hebben. :yes: ;)

frederikboelaart - May 30, 2004 07:34 PM (GMT)
QUOTE (Tardis @ May 26 2004, 16:34 PM)
Dit lijkt me een goed idee voor een nieuwe attractie, gewoon die karretjes op 50-60 meter hoogte stil zetten, en de passagiers lekker laten zweten. En om het spektakel nog een beetje op te voeren kun je de hele stellage nog fijn even heen en weer laten zwiepen. En dan als klap op de vuurpijl een manneke laten roepen dat alles onder contrôle is (geen woord van gelogen) en dat iedereen lekker rustig moet blijven zitten. Lijkt me een topattractie.

Uuuhm...De GIGA coaster inSFH is 53 hoog, dus niet elke baan is zoooo hoog. De meeste standaard 20-15, kiddies 10-15 en giga coasters 50-70.

De revolution is niet zo hoog. Maar dat is nog niets vergeleken bij dit: (iemand anders heeft dat meegemaakt he):

dus die zat in dat station en de trein vertrekt op de lifthill, wat bleek??
De beugel kwam los, hij probeerde nog te roepen naar de mechaniciën, maar die hoorde hem niet.

En er zaten 3 loopings in!! Uiteindelijk heeft hij dat dan dicht kunnen krijgen.

Hosted for free by InvisionFree