Title: Vrouw Van Venus?
Delphion - April 28, 2004 07:13 PM (GMT)
Op 't eerste internationale UFO-congres, gehouden in Tucson, Arizona, in november 1991, maakte deze vrouw, ten overstaan van een publiek van 300 bezoekers, nogal een indruk(zie afbeelding), toen ze zichzelf introduceerde als Omnec Onec, afkomstig van de planeet Venus. :blink:
Ze leek 35 jaar oud, maar claimde 439 te zijn. Overduidelijk behoorlijk intelligent; zei een van haar bewonderaars:
"Ze vertelde dat ze 't probleem van interplanetair transport net zo gemakkelijk had opgelost als 't probleem van 't planetaire oppervlakte-temperatuur probleem. Welbespraakt legde ze uit hoe ze hyper-sprongen maakte naar andere dimensies en iedereen daar aanwezig begreep wat ze precies bedoelde, terwijl niemand ooit de uitleg van kernfysicus Stanton Friedman over tijd-reizen natuurkunde begreep, maar iedereen begreep haar, in ieder geval 't interdimensionale gedeelte.
Haar ware boodschap was er een van spirituele ontwikkeling en universele liefde, maar ze kon ook met gemak met je discussieren over Grassman algebra, als je dat wilde." :blink:
Bron:
http://www.chez.com/lesovnis/et/unknowns.htm
hadewey81 - April 28, 2004 08:16 PM (GMT)
:huh: vaaaaaaaaaaaaaag......familie van die boris :geek: ?????
heb je een paar linkjes? naast die ene?
Delphion - April 28, 2004 08:53 PM (GMT)
| QUOTE |
| heb je een paar linkjes? naast die ene? |
Nee, dat was 't..... :P :D
hadewey81 - May 1, 2004 02:39 PM (GMT)
DeDenker - May 7, 2004 10:19 AM (GMT)
Komen vrouwen dan werkelijk van Venus en mannen echt van Mars...?? :huh:
Tardis - May 7, 2004 10:26 AM (GMT)
| QUOTE (DeDenker @ May 7 2004, 12:19 PM) |
| Komen vrouwen dan werkelijk van Venus en mannen echt van Mars...?? :huh: |
Als dat zo zou zijn raak ik in een identiteitscrisis.
DeDenker - May 7, 2004 03:20 PM (GMT)
identiteitscrises zijn gezond, gewoon lekker laten gebeuren :fluit: :cheer: :yes:
arqrex - May 10, 2004 11:27 AM (GMT)
| QUOTE |
| Komen vrouwen dan werkelijk van Venus en mannen echt van Mars...?? |
Heee ik dacht dat wij allemaal van Niburu kwamen. :D
| QUOTE |
| Als dat zo zou zijn raak ik in een identiteitscrisis. |
:blink: :blink:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom dan?? Kan wel iets bedenken maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. (heeft iets met Dana international en Kelly te maken :fluit: ;) )
Tardis - May 10, 2004 07:51 PM (GMT)
| QUOTE (arqrex @ May 10 2004, 13:27 PM) |
| Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarom dan?? Kan wel iets bedenken maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. (heeft iets met Dana international en Kelly te maken :fluit: ;) ) |
Nee, veel simpeler: ik kom van Aarde. In mijn paspoort staat dat ik in Amsterdam geboren ben, tja...
arqrex - May 10, 2004 11:50 PM (GMT)
ach een bewoner van de blauwe bol. :yes:
janwillemvl - June 8, 2004 01:02 PM (GMT)
Tardis - June 8, 2004 02:55 PM (GMT)
Leuke link :yes: raar verhaal