Poesje groeit zeven oren
6 maart 2004
Een kat die geboren werd met drie oren, heeft dierenartsen verbijsterd toen er nog vier extra oren bijgroeiden. Het poesje is verder volledig normaal. De eigenaren, die in de Samara regio wonen, zeiden dat ze eerst merkten dat er een extra oor groeide in één van zijn normale oren toen hij werd geboren. Maar maanden later ontdekten ze nog twee kleine oren binnenin één van de normale oren en twee op zijn wang.
Experts in Rusland doen momenteel tests op de kat die nu zeven oren heeft. De zevenorige kat is niet het eerste dier die geboren wordt met bizarre genetische afwijkingen in de Samara regio. In 2000 werd een kalf geboren met twee hoofden en ook rapporteerden boeren een kip met vier benen, die eieren legde met dubbele dooiers. :blink:
Weet iemand hier meer over? Of nog beter; heeft iemand een foto??

Dit moet hem zijn,... niet erg duidelijk te zien vind ik, misschien is er nog een betere? :huh:
Wat denken jullie, zou die poes met zeven oren nu wel luisteren? of blijft'ie evengoed oostindisch doof?
kende al wel de kat met zeven staarten, maar met zeven oren nog niet ;)
| QUOTE |
| Wat denken jullie, zou die poes met zeven oren nu wel luisteren? of blijft'ie evengoed oostindisch doof? |
:lol: :lol:
als ik zou moeten gokken ...... :unsure: .........kies ik oostindisch doof :yes: :yes: :lol: :lol: