Als aliens de aarde bezocht hebben dan zouden de sporen die ze achterlieten ongewoon en onnatuurlijk zijn, zonder enige wetenschappelijke verklaring. Hier volgen enkele voorbeelden.
In 1959 Heeft een wetenschappelijk team onder leiding van Dr. Chzhou Minchen een mysterieuze voetafdruk gevonden in de Gobi woestijn. Deze voetafdruk is miljoenen jaren oud en gaat terug in de tijd waarin dinosaurussen de wereld bevolkten. Paleontologen zijn er niet in geslaagd een verklaring te geven. De mogelijkheid staat dus open dat deze eventueel is achtergelaten door een ET.
In de Libanese woestijn zijn mysterieuze glasformaties (tektiten) gevonden. In deze tektiten zijn radioactieve isotopen gevonden. Ze zijn naar schatting één miljoen jaar geleden gevormd. De isotopen duiden erop dat ze zijn gevormd onder hevige radioactieve straling. De aarde is miljarden jaar geleden gevormd en tijdens dat proces werden er ook tektiten gevormd. Er zijn vele pogingen gedaan om te verklaren hoe deze formaties tektiten toen zijn gevormd. Een voorbeeld zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat er in die tijd een komeet is ingeslagen op aarde.
Recentelijk zijn er in de Andes, op het Naska plateau, vreemde patronen ontdekt op foto’s die vanuit de lucht genomen zijn. Een suggestie is dat ze een soort zonnekalender vormen. Gezegd wordt dat sommige van de lijnen in deze tekens oplichten tijdens de equinox van de lente en herfst (de periode waarin er op elke plek 12 uur zonlicht is). Het is alleen vreemd dat dit fenomeen zich pas op een relatief grote hoogte voordoet. Het lijken vanuit die hoogte wel landingsindicatoren.
Wetenschappers zagen rare dingen in de catacomben van Odessa. Ze vonden botten van versteende struisvogels, kamelen en hyena’s in een holte van wat ooit een grot is geweest. De botten waren bewerkt met metalen voorwerpen. De steentijd was nog niet eens begonnen. Wat voor metalen voorwerpen zouden het zijn geweest? Sommige botten waren gepolijst en er zaten sleufjes in en ronde en vierkante gaatjes.
Hoog in het Andesgebergte, een deel van het voormalige Incarijk, ligt het Titikameer. Hier zijn de resten te vinden van verschillende algen, schelpen en een havenruïne die er op duiden dat het ooit gedeeltelijk strand is geweest. Wat doet dit meer op een dergelijk hoogte? Geologen hebben geen eenduidige mening met betrekking tot dit fenomeen. Sommigen denken dat het hoogteverschil te wijten is aan een proces dat duizenden jaren heeft geduurd. En zo lang geleden waren er geen volkeren bekend die havens konden bouwen.
Interessant genoeg, kon men in de buurt van de haven, gigantische ruïnes en zonnepoorten vinden met daarop oude hiërogliefen. Deze hiërogliefen zijn gedecodeerd en wetenschappers hebben het idee dat het een kalender voorstelt. Het is alleen vreemd dat deze kalender jaren telt van maar 290 dagen – 10 maanden van 24 dagen en 2 maanden van 25 dagen. Nou…, was deze kalender van de aarde of is hier een andere planeet bij betrokken?
Veel mysteries zijn gerelateerd aan de oude Inca’s. De Spaanse veroveraars waren verbaasd over hun cultuur: geen privé eigendommen, verachting van rijkdom en verplicht werk voor iedereen. Zouden er buitenaardse ideeën zijn overgeleverd aan de Inca’s?
In Zuid-Amerika zijn perfecte ronde ballen van graniet gevonden.
Dit is maar een greep uit de vele mysteries die ons blijven verbazen.
Bron: Pravda
Wat denk je ervan? :unsure:
Er blijven altijd mysteries bestaan, hoewel enkele die genoemd worden al achterhaald zijn. De voetstappen in een spoor van dinosaurussen is echter een groot raadsel. Steeds meer mensen krijgen het idee dat "wij" wellicht al wat langer rondhuppelen. Al is dat zeer in strijd met de huidige kennis.
Aan de andere kant, hoe lang geleden was het dat LUCY leefde, dat was toch ook een aardig tikkie terug in de tijd? En wordt LUCY niet gezien als een missing link tussen primaat en denkende mens? Of was het toch een denkende mens?
Ik geloof er in dat we langer rondlopen dan we zelf beseffen, sporen zullen we moeilijk kunnen vinden. Erosie door wind en water, warmte en koude, vulkanisme, aardbevingen, bosbranden, sedimenten van zeeen of flora, alles laat de sporen na in de tijd en wist de sporen van voor die tijd.
Metaal, al dan niet bewerkt of om te bewerken wordt wereldwijd gevonden in aardlagen die niet overeenstemmen met de theorieen en toch wordt het bestaan van menselijke intelligentie ontkent.
Zonnen en maankalenders worden op elk werelddeel aangetroffen, soms van een herkomst die te relateren is, vaker gewoon niet. Ondanks mijn huidige intelligente staat, kan ik geen kalender in elkaar prutsen en dat geldt voor de meeste van ons. Ik zou hooguit een regelmaat op papier kunnen zetten en daarmee aantonen dat er volgend jaar rond deze tijd weer een zomer is.
Maar voor ik een kalender helemaal af heb, die aardig overeenkomt met onze bestaande, ben ik generaties verder. Bovendien zijn de gevonden kalenders vaak gemaakt in een tijd die voor de tijd ligt welke men acceptabel vind voor menselijk vernuft!
Het lijkt zo erg op een fantasieloos gebeuren, zo van:
Er was eens een man en de man dacht: laat ik eens een kalender gaan maken, wat heb ik daar voor nodig? Een potlood en papier, maar dat moet ik eerst nog even uitvinden. Laat ik beginnen met papier, want een potlood is makkelijk te maken met wat houtskool en wat hout.
Langzaam kwam hij er achter dat papier maken lastiger bleek te zijn dan hij zich voorstelde, pas generaties verder zou het eerste papier zoals de man zich dat voorstelde gemaakt kunnen worden.
Dan maar alles in steen beitelen, is wel zo makkelijk, moet hij gedacht hebben.
Met hout geen bijzonder resultaat, dan maar met bot, dat is het ook niet, dan maar met andere stenen en punten, voordat hij er aan dacht om ijzer te maken.
Ik kan er een verhaal van maken wat de limieten/grenzen van het forum overschrijd, elke keer weer moet ik eerst iets uitvinden voor ik kan beginnen met een accurate kalender.
In huidige staat heeft de wetenschap gelijk, ik heb immers geen alternatief, al zegt mijn innerlijke ikke, no way! Bewijzen kan ik ze niet leveren, dat moeten zij immers doen. Bewijzen zijn lastig te vinden, dus ontkennen ze mogelijkheden daar toe. De cirkel is rond.