Title: Geblinddoekte Motorrijder Rijdt Door Parijs
Tardis - January 13, 2004 04:02 PM (GMT)
Jaren geleden was er in Frankrijk een tv programma waarin aandacht werd besteed aan paranormale verschijnselen, het schijnt dat het in het begin van de reeks heel serieus werd onderzocht.
Een spraakmakende aflevering ging over een man die beweerde half uit zijn lichaam te kunnen treden en op die manier zowel zijn lichaam kon controleren als buiten zijn lichaam om de omgeving waar kon blijven nemen. Deze toestand kon hij een poosje volhouden. Om dat te bewijzen stelde hij voor om zwaar geblinddoekt op een motor dwars door Parijs te rijden zonder ongelukken te veroorzaken.
Sterk verhaal? vind ik ook, maar wel interessant. Je kunt er alles over lezen op deze pagina:
http://users.pandora.be/aura.oasis/jml.htm
Bert Jan - January 13, 2004 06:50 PM (GMT)
Een vreemd verhaal moet ik zeggen. Toch denk ik wel dat ieder mens een mogelijkheid heeft om uit te treden. :( Op wat voor manier en welke ervaring je daarbij hebt, kan ik geen antwoord op geven.
Ik wil zo'n ervaring weleens meemaken en kijken hoe zo'n ervaring is. B)
Tardis - January 13, 2004 09:03 PM (GMT)
| QUOTE (Bert Jan @ Jan 13 2004, 19:50 PM) |
| Ik wil zo'n ervaring weleens meemaken en kijken hoe zo'n ervaring is. B) |
Ik ook, ik ben een paar weken geleden begonnen met oefeningen doen, al was het maar om er controle over te hebben, zo heftig als het twintig jaar geleden was zal me waarschijnlijk niet meer overkomen.
Bert Jan - January 13, 2004 09:43 PM (GMT)
| QUOTE (Tardis @ Jan 13 2004, 23:03 PM) |
| Ik ook, ik ben een paar weken geleden begonnen met oefeningen doen... |
Waar vind ik een handleiding wat ik allemaal moet doen en hoe het moet?
Tardis - January 14, 2004 08:35 AM (GMT)
| QUOTE (Bert Jan @ Jan 13 2004, 22:43 PM) |
| Waar vind ik een handleiding wat ik allemaal moet doen en hoe het moet? |
Er staan op het net flink wat sites over uittredingen en er is ook e.e.a. over uittredingstechnieken geschreven. Ik ben er nog niet achter welke techniek inderdaad werkt, dus kan ik nog niet adviseren om een bepaalde site te raadplegen.
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.doorhetraam.nl/Tips.htm
frederikboelaart - January 14, 2004 04:31 PM (GMT)
Heb daar wel iets van gehoord. Bij mij ging het over een blinde die elke dag ( hij deedt het al 20 à 30 jaar ) naar zijn werk reed . Daardoor moest hij Madrid doorkruisen. Zijn auto had geen enkel schrammetje :o !
LEF - January 15, 2004 09:17 AM (GMT)
weet je wat gewoon jammer is, dat er altijd 2 verhalen zijn die elkaar tegen spreken. over het algemeen wetenschappelijk vs spiritueel.. er moeten van beide iets waar zijn....maar waarom hebben we niet gewoon 1 waarheid??
sjoerd.
Janna - January 15, 2004 10:41 AM (GMT)
Misschien komt die ene grote alomvattende waarheid wanneer ze allebei volledig(er) zijn ontdekt, dat dan spirituele dingen wetenschappelijk verklaard worden en dat wetenschap de spiritualiteit niet in de weg staat.
En dat duurt nog wel een tijdje denk ik.. Zal wel lekker complex worden waarschijnlijk.. Dus niet dat je het gevoel hebt dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen ofzo..
Tot dan zul je wel altijd mensen hebben die roepen dat het andere verhaal complete onzin is en zij wel gelijk hebben.. :(