Title: Saddam Had Contact Met Aliens
Bert Jan - December 17, 2003 08:19 PM (GMT)
Saddam had al contact met aliens in 1989
Eind maart deed het gerucht zich voor dat Britten poogden Saddams Area-51 te veroveren, en menen sommigen dat Saddam contact met aliens heeft. Ook werd Saddam volgens bronnen gered door aliens tijdens het bombardement op Bagdad.
Een Oekraïnse contactee lijkt deze beweringen te bevestigen. De Oekrainse contactee/paragnost Lenura A. Azizova beweert dat de Irakese dictator Saddam Hussein voor het eerst een alien ontmoette in 1989, toen een cilindervormige UFO in de bergen ten zuidoosten van Kirkuk crashte.
bron: Frontier
Wat denk je ervan?
PJ - December 18, 2003 06:58 AM (GMT)
Als ze hem gered hadden, hadden ze hem ook wel mee kunnen nemen toch? En dan was hij nu niet gevonden in een hol onder de grond.
woodstock - December 18, 2003 07:21 AM (GMT)
Als dit waar zou zijn roept het wel bange vermoedens op over het geweten van die aliëns. :unsure:
Lekker representatief die Saddam, voor de mensheid. :no:
Janna - December 18, 2003 03:30 PM (GMT)
Misschien vond de geheime dienst van Saddam het vermakelijk om in alienpakjes rond te lopen. Die knullen hadden natuurlijk nooit eens een verzetje. En misschien vond Saddam dat ook wel enigzins aandoenlijk.
Je weet maar nooit. Misschien heeft die man nog hier en daar wat gevoel.
frederikboelaart - December 18, 2003 04:49 PM (GMT)
Wie da gelooft moet wel stom zijn !
Janna - December 18, 2003 04:56 PM (GMT)
Wat, dat van die aliens in het algemeen, dat van die pakjes, of van dat gevoel? ;)
Bert Jan - December 18, 2003 07:03 PM (GMT)
| QUOTE (frederikboelaart @ Dec 18 2003, 18:49 PM) |
| Wie da gelooft moet wel stom zijn ! |
| QUOTE |
| Wist je dat de Amerikanen sinds 1956 al contact hebben met buitenaardse entiteiten... |
bron: niet vrij gegeven
:o
frederikboelaart - January 1, 2004 05:47 PM (GMT)
Hoe weet je dat zo zeker Bert-Jan ??
Bert Jan - January 2, 2004 09:07 AM (GMT)
| QUOTE (frederikboelaart @ Jan 1 2004, 19:47 PM) |
| Hoe weet je dat zo zeker Bert-Jan ?? |
Ik weet het ook niet zeker... :no:
Ik had laatst een discussie met iemand over dit onderwerp op een ander forum.
Hij vertelde me opeens via een prive bericht dat de VS al contact had met aliens sinds 1956 en dat Nederland contact heeft gehad met aliens in 1983 en 1994. Hij wilde zijn naam niet vrijgeven en kwam erg overtuigend op me over. Veel wilde hij er niet over zeggen en zijn naam wilde hij al helemaal niet vermelden. Hij vertelde me nog wel dat hij ze zelf had gezien... :o
Ik heb geen idee, wat ik van deze onbekende persoon moet denken, voor hetzelfde geld heeft hij alles uit zijn duim gezogen... :ermm:
:unsure:
Kotsilla - January 2, 2004 09:41 AM (GMT)
| QUOTE (Bert Jan @ Jan 2 2004, 10:07 AM) |
Hij vertelde me opeens via een prive bericht dat de VS al contact had met aliens sinds 1956 en dat Nederland contact heeft gehad met aliens in 1983 en 1994. Hij wilde zijn naam niet vrijgeven en kwam erg overtuigend op me over. Veel wilde hij er niet over zeggen en zijn naam wilde hij al helemaal niet vermelden. Hij vertelde me nog wel dat hij ze zelf had gezien... :o
Ik heb geen idee, wat ik van deze onbekende persoon moet denken, voor hetzelfde geld heeft hij alles uit zijn duim gezogen... :ermm:
:unsure: |
Ik denk dat hij een grote duim heeft ...
Mensen als hij weten dat alles kan getraceerd worden op het internet ... en zeker zulke zaken. Het zou dan ook bijzonder dom zijn van hem om het aan jou op een chat, msn, of 'k weet niet wat zulke informatie te vertellen.
Moest je nu nog zeggen dat hij je die info gaf in een luguber caféetje ... dan zou het nog kunnen, maar via het internet geloof ik echt niet.
Lex - February 5, 2004 01:14 AM (GMT)
| QUOTE (Bert Jan @ Jan 2 2004, 10:07 AM) |
Die zal waarschijnlijk in de chat gezien hebben van uw gechat met andere mensen dat gij nogal goedgelovig zijt, en daarvan hebben gebruik gemaakt. Hij zal het wel heel grappig hebben gevonden om u vanalles wijs te maken :P
M3isSi3j - February 5, 2004 02:04 PM (GMT)
| QUOTE (Kotsilla @ Jan 2 2004, 10:41 AM) |
| QUOTE (Bert Jan @ Jan 2 2004, 10:07 AM) | Ik weet het ook niet zeker... :no:
Ik denk dat hij een grote duim heeft ...
Mensen als hij weten dat alles kan getraceerd worden op het internet ... en zeker zulke zaken. Het zou dan ook bijzonder dom zijn van hem om het aan jou op een chat, msn, of 'k weet niet wat zulke informatie te vertellen.
Moest je nu nog zeggen dat hij je die info gaf in een luguber caféetje ... dan zou het nog kunnen, maar via het internet geloof ik echt niet.
|
ooit wel eens de film: beautiful mind gezien? gaat over een man die schrisofreen is, hij denk dat die codes kan ontcijveren door een bepaalde gave, deze gave word ontdenkt door een geheime organisatie en die schakelt hem in om van alles en nog wat de zien en te vinden. 10 jaar lang denk die dat die werkt voor deze geheime organizatie.. wat allemaal enkel maar in zn hooft zit! Mn moeder werkt met mensen die ook schrisofreen zijn, psygoses hebben en borderliners.. deze mensen kunnen vaak de werkelijkheid niet meer onderscheiden van hun eigen leugen, beelden, waanzinnen en fantasieen. Omdat je deze persoon niet in het echt heb ontmoet kan je niet zijn stituatie bepalen (wat ook al heel moeilijk is als je wel iemand in het echt ziet) en vind ik het geen betrouwbare bron. Hoe geloofwaardig deze man ook over kan komen, borderlines geloven hun eigen leugens, mensen met een psygose zien niet alleen dingen, maar voelen, ruiken en horen ze ook! die kunnen niet eens weten dat het niet waar is.. hierdoor kunnen ze het heel overtuigend brengen.
Verder denk ik wel dat er dingen gebeuren op de wereled wat de bevolking niet weet. Hoe denk je dat de kernwapers zijn uit gevonden.. de burgens uit die tijd hebben daar helemaal niets van mee gekregen, pas toen de ontdekking te verklaren en volledig af was werd het bekend gemaakt.
(sorry voor de taalfouten, ben dislectisch en nederlands is dus niet mn sterktse punt.)