View Full Version: Ondergrondse ufo-basis

Mysteries van de aarde > Paranormaal en UFO's > Ondergrondse ufo-basis

Title: Ondergrondse ufo-basis

Bert Jan - December 2, 2003 09:09 PM (GMT)
Velen zijn er al van overtuigd dat er overal op de wereld ondergrondse basissen zijn, waar vliegende schotels gestationeerd zijn. Het onweerlegbare bewijs hiervoor is nog niet boven tafel. Met de volgende informatie wordt de bewijsvoering al een stukje sterker.

Vele van de vermoedde ondergrondse basissen liggen bij ondergrondse grottenstelsels, waarvan het merendeel bekend is bij het publiek en het leger.

Van alle grote grottenstelsels is nu bekend dat ze de zwaartekracht beïnvloeden, dit kan uitgewezen worden aan de hand van een zogeheten "Gravity Field Anomaly map". Deze "zwaartekracht hiaten kaart" laat plekken zien met een 'abnormale' zwaartekracht. In dit overzicht is de gemiddelde 'sterkte' van de zwaartekrachtveld tussen de -100 en -150, boven de grote grottenstelsels varieert de zwaartekracht van -250 tot -400.

bron: niburu

Ondergrondse UFO basis (lees meer)

Ben jij ook overtuigd? :geek: :no: :fluit:

LEF - December 4, 2003 04:09 PM (GMT)
nah ik ben niet overtuigd, misschien dat de anti-zwaartekracht theorie wel kloppen, maar is het is weer zoveelste artikel...ook is het het vreemd dat hij heel makkelijk een ufo kan observeren, meestal zijn deze nogal schuw voor mensen en komen zeker niet dichtbij een second floor als je begrijpt wat ik bedoel (flat). laatst zag ik wel op discovery een documentaire of de nieuwste gevechtsvliegtuigen, die heel gemakkelijk alsof het niks was en ook doodnormaal was in een fractie van een seconde verticaal konden opstijgen:S
dus ik geloof wel dat amerika ufo heeft.

sjoerd.

Marina - December 9, 2003 02:32 AM (GMT)
Ja, ik hang ook erg de theorie aan, dat wij (mensen) Ufo's hebben, voor het grote publiek althans.
Toch, op één of andere manier als we het hebben over Ufo's hangt daar altijd een zweem buitenaards omheen.
Vreemd eigenlijk.
Voelt hetzelfde als steeds in het buitenlend op vakentie gaan, terwijl Nederland nog niet in zijn geheel "bezichtigd" is.
Soms lijkt het makkelijker het erg ver buiten onszelf te zoeken, dan onderzoek te verrichten naar wat er in onze nabije omgeving gebeurt.
Hoe zou dat toch komen?

Lex - February 24, 2004 10:03 PM (GMT)
Als ge aan mijn oma een hologram zou laten zien zou ze ook niet weten wat ze zag. En zo zijn er wel meer mensen die niet weten wat ze zien.

Soms kunnen moderne vliegtuigen verward worden voor een ufo.

Soms kan het een samenspel van wolken, licht, etc zijn die een bepaald beeld geven.

En soms zijn het het gewoon mensen die in een instelling horen.

Of misschien zijn het grappenmakers.

Om zomaar aan te nemen dat al die waarnemingen kloppen, zonder enig bewijs (zoals die grotten) vindt ik niet echt slim. Maar het zou goed kunnen volgens mij dat er toch delen waar zijn, en dat sommige mensen echt een ufo hebben gezien. Het is niet onmogelijk, en men moet ernaar onderzoeken. Maar men moet alle waarnemingen toch kritisch bekijken, anders geraken ook de wetenschappers die serieus onderzoek naar ufos doen op een dwaalspoor.

ps: zelfs als ik een ufo zou zien met men eigen ogen, dan zou ik eerst alle andere mogelijkheden afgaan, en als ik dan nog geloofde dat ik een ufo had gezien zou ik naar een psychiater gaan om mezelf te laten onderzoeken. En pas als die zij dat ik geen waanbeelden heb, dan zou ik men eigen ogen gelove :P

arqrex - March 10, 2004 03:50 PM (GMT)
Dus als je in de spiegel kijkt geloof je je ogen ook niet :D

Hosted for free by InvisionFree