Title: nep paranormaal begaafd...
DiaBlo - November 18, 2003 09:08 PM (GMT)
als ik zo dat char op tv zie.. vraag ik me toch af.. hoeveel mensen dat zouden faken.. gewoon doen alsof ze paranormaal zijn maar het gewoon neppen..
wat denken jullie ervan?
Bert Jan - November 19, 2003 08:51 AM (GMT)
Ik denk dat meer dan de helft van de standhouders op de paranormaalbeurs nep-begaafd is! ^_^
deosolis - November 19, 2003 09:22 AM (GMT)
:huh: Ik zou eerder zeggen,90 percent of meer,de meeste hebben zelfs niet de minste achtergrondkennis,en zitten daar om op een gemakkelijke manier aan geld te geraken.
Dat is wel spijtig want daardoor worden de echte paranormalen ook niet meer serieus genomen.
Bij sommige mensen die ten einde raad zijn,zijn paranormalen hun laatste hoop,als zij dan bij zo'n kwakzalver belanden,probeert die er dan nog van te profiteren. :mad:
Aganlex - November 19, 2003 08:07 PM (GMT)
Het is inderdaad een slecht daglicht voor de echt paranormaal begaafden. Niemand gelooft ze dan nag, ook al zijn ze mensen waar je bij terecht kan...
Paultje - February 26, 2004 09:25 PM (GMT)
Op TV heb ik wel eens gezien hoe ze hun klanten in de maling nemen
ze doen er werkelijk alles aan..
Niet zo GROOT typen a.u.b.
Janna - February 26, 2004 09:45 PM (GMT)
:)
Tja het is wel een beroep waar je veel creativiteit in kwijt kan, als oplichter. :)
Het is ook niet te controleren welke zwangerschapskettinkjes echt en welke nep bestraald zijn.. (Als dat al kan, :) weet ik het.) Je kan er moeilijk regels voor maken in de warenwet... Aantrekkelijke markt lijkt me, als je het tenminste niet erg vindt om mensen op te lichten..
(Hee ik vond die grote rode letters juist wel grappig, sloeg wel lekker nergens op. Maarja admin macht, niet mee te spotten..)
Bert Jan - February 27, 2004 01:29 PM (GMT)
| QUOTE (Janna @ Feb 26 2004, 23:45 PM) |
| (Hee ik vond die grote rode letters juist wel grappig, sloeg wel lekker nergens op. Maarja admin macht, niet mee te spotten..) |
Tja... Als iedereen zo begint te typen word het al snel overzichtelijk. Wij proberen het forum een beetje netjes te houden! ;) :D
Romaine - March 1, 2004 09:31 AM (GMT)
Denk zelf dat ze allemaal wel paranormaal zijn, maar dat ze overdrijven of ophemelen wat ze kunnen. Dan worden de gaves vanzelf minder. Natuurlijk zijn er ook die meer kunnen dan ze zeggen. Het ligt helemaal aan de karakter van de persoon.
Romaine
Paultje - March 1, 2004 06:37 PM (GMT)
OH Sorry
ikk wist niet da da niet mocht
PARDON!!!
;) ik zal het het niet meer doen
Deci - March 14, 2004 06:08 PM (GMT)
Ben een paar maanden terug eens op zo'n paranormale beurs geweest.
Heb me echt finaal rot gelachen:woot: :woot: . er zitten idd een heleboel mafkezen bij die lekker makkelijk geld willen verdienen aan een ander zijn sores.
Er waren echter ook een paar mensen bij die heel oprecht en eerlijk hun gave deelden met hun medemens.
alleen jammer voor de "gewone"consument dat de grens vliesdun is.
En de huidige media-aandacht voor alternatieve genezers is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor het imago.....
Er lopen idd ook echt veel kwakzalvers rond en dat is heel erg jammer voor de mensen die echt proberen hun medemens te helpen met hun gaven.
Maar om nou te zeggen dat alle alternatief genezers kwakzalvers zijn ( zoals onlangs in de politiek verkondigd werd) gaat me te ver.
Helaas is het verschrikkelijk moeilijk om het kaf van het koren te scheiden en zal het alternatieve circuit dus wel gedoemd zijn met het predikaat "kwakzalverij".
Deci
arqrex - March 15, 2004 06:48 PM (GMT)
En de regering moet dan het goede voorbeeld geven ;)