Title: door muren kijken
zappa - September 21, 2003 01:00 PM (GMT)
Jaren geleden. Een man (kennins van familielid) kon 's nachts niet meer slapen omdat hij op zijn muren 'hakenkruisen' ziet staan. Veel mensen proberen hem ervan te overtuigen dat het nachtmerries zijn. Je zag op de muren van zijn slaapkamer trouwens niets staan. Het was een doodgewone slaapkamer. Maar die man had elke nacht weer diezelfde nachtmerrie.
HIj werd er zowaar gek van. Tot ze op een dag besloten het behang van zijn muren weg te halen en een stuk bovenste laag van de muren weg te kappen. En wat raad je? De muren stonden vol met hakenkruisen
Echt gebeurd
PJ - September 21, 2003 02:49 PM (GMT)
Misschien kon hij de negatieve energie die er van afstraalde zien, ik zou het anders echt niet weten :ph43r:
Lumina - September 22, 2003 11:30 AM (GMT)
Lijkt me wel lullig om elke nacht zo'n nachtmerrie te hebben
Hij had vast xray vision
HEHEHE
SHREK - September 22, 2003 12:24 PM (GMT)
| QUOTE (zappa) |
| Een man (kennins van familielid) kon 's nachts niet meer slapen omdat hij op zijn muren 'hakenkruisen' ziet staan. (...) En wat raad je? De muren stonden vol met hakenkruisen |
Gelijk vervangen door afbeeldingen uit de Kama Sutra, zou ik zeggen... :D :blush: :angel:
frederikboelaart - September 22, 2003 05:43 PM (GMT)
Raar ...
Keb dad ook al es gehad bij kledij !! :blush:
PJ - September 22, 2003 05:53 PM (GMT)
| QUOTE (frederikboelaart @ Sep 22 2003, 19:43 PM) |
Raar ...
Keb dad ook al es gehad bij kledij !! :blush: |
Bedoel je dat je door de kleding heen kon kijken :blush: Of was het een leuke dagdroom over een mooie vrouw die je zag ;) :D
( :letop: BTW, graag een beetje normaal Nederlands typen, zie Forumregels )
deosolis - September 22, 2003 06:29 PM (GMT)
:woot: :woot: :woot:
Ik denk dat hij bedoeld kledij met afbeeldingen uit de kama sutra :geek: