Title: Vreemde lichten
frederikboelaart - September 21, 2003 09:33 AM (GMT)
Knipperende lichte op dezelfde plek ? helicopters maybe ??
Geheime toestellen van het leger ? kan.
Ik heb ook es iets gezien .
Toenk na school vertok eb ek e grote vliegende cirkel gezien die licht afstraalde en een spiraal achterliet ( gaf ook licht af ) het was traag en de zon kon het niet zijn ( dacht k eerst ) .
Nou ja kgeloof nie in UFO's
wel dat er buitenaards leven is , da kan
:alien:
Bert Jan - September 21, 2003 07:38 AM (GMT)
'S avonds voordat ik slapen ga, kijk ik meestal nog even naar de sterren. Deze oneindig verre lichten boeien met toch...
Soms zie ik ook de meest vreemde dingen waar misschien best een zinnige verkaring voor te vinden is.
- Lichten die heel langzaam door de lucht bewegen
- 3 lichten die een driehoek vormen, bewegen heel langzaam door de lucht
- Knipperde lichten die op dezelfde plek blijven
- Rode lichten die langzaam pulseren en bewegen
Misschien zijn voor deze dingen een logische verklaring te geven, maar ik weet niet wat het is. Ik denk zelf aan satelieten of vliegtuigen of iets dergelijks.
Iemand anders een zinnige verklaring voor mijn lichten? :unsure:
deosolis - September 21, 2003 06:44 PM (GMT)
^_^ Wij zien hier ook regelmatig lichten, meestal juist na zonsondergang, soms fel soms zwak. :ermm:
Het lijkt vaag op een zoeklicht, die ronddraaid. :blink:
een helikopter of een vliegtuig kan het niet zijn want die zie ik voortdurend overvliegen.
Maar zou het niet het internationaal ruimtestation (ISS) kunnen zijn , en dat de zon vanachter de horizon op de zonnepanelen weerkaatst, :fluit:

:unsure:
:pijl: plaatje vervangen wegens onbekende fout... :ermm:
SHREK - September 22, 2003 10:47 AM (GMT)
| QUOTE (Bert Jan) |
| 's avonds voordat ik slapen ga, kijk ik meestal nog even naar de sterren. |
:woot: :) :blush:
| QUOTE (Bert Jan) |
| Deze oneindig verre lichten boeien met toch... |
Heb jij ook een soort sterrenkaart ofzo voor mij, een soort plattegrond met daarop de sterren ingetekend (met de namen), bijvoorbeeld online ???
Ik lees namelijk overal de wonderlijkste sterrenbeelden, maar de enige welke ik kan ontdekken is het "steelpannetje" (grote beer?)...
Bert Jan - September 22, 2003 12:04 PM (GMT)
| QUOTE (SHREK @ Sep 22 2003, 12:47 PM) |
| Heb jij ook een soort sterrenkaart ofzo voor mij, een soort plattegrond met daarop de sterren ingetekend (met de namen), bijvoorbeeld online ??? |
Ik zal eens voor je zoeken... Ik had een keer een site gevonden, waarop alle sterrebeelden stonden. Je kon de datum en tijd invoeren en je kon dan zien wat voor sterren je zag op dat moment. :geek:
Maar waar is die site... :ermm:
SHREK - September 22, 2003 04:08 PM (GMT)
Ik ben zelf ook effe gaan zoeken, ik heb namelijk geen geduld :no: maar wel google.com :D
Maar deze site vind ik zeer goed:
SkychartGa vanavond dan maar eens kijken of ik Mars kan vinden, zou richting het oost-zuid-oosten moeten zijn :P
Of heb je daar zo'n soortemetvan lens voor nodig :vraag:
Bert Jan - September 22, 2003 05:25 PM (GMT)
| QUOTE (SHREK @ Sep 22 2003, 18:08 PM) |
Ga vanavond dan maar eens kijken of ik Mars kan vinden, zou richting het oost-zuid-oosten moeten zijn :P Of heb je daar zo'n soortemetvan lens voor nodig :vraag: |
Mars is heel duidelijk te zien vanavond... Een beetje rode ster (planeet)
SHREK - September 22, 2003 06:37 PM (GMT)
| QUOTE (Bert Jan) |
| Mars is heel duidelijk te zien vanavond... Een beetje rode ster (planeet) |
Mijn plan is letterlijk in het water gevallen, want het regent :mad: :mad: :mad:
Misschien klaart het straks nog op :blink:
frederikboelaart - September 24, 2003 03:00 PM (GMT)
| QUOTE (deosolis @ Sep 21 2003, 19:44 PM) |
^_^ Wij zien hier ook regelmatig lichten, meestal juist na zonsondergang, soms fel soms zwak. :ermm: Het lijkt vaag op een zoeklicht, die ronddraaid. :blink: een helikopter of een vliegtuig kan het niet zijn want die zie ik voortdurend overvliegen. Maar zou het niet het internationaal ruimtestation (ISS) kunnen zijn , en dat de zon vanachter de horizon op de zonnepanelen weerkaatst, :fluit:
:unsure: |
Zou heeel goed kunnen
Nou ja over ufo's en aliens heb ik mijn eigen theorie. :P
frederikboelaart - September 25, 2003 03:44 PM (GMT)
Ik heb iets opgezocht in mijn mini bib.
de nacht voordat Colombus amerika "ontdekte" zag hij grote lichten aan de horizon .
Bert Jan - September 26, 2003 10:35 AM (GMT)
| QUOTE (frederikboelaart @ Sep 25 2003, 17:44 PM) |
Ik heb iets opgezocht in mijn mini bib. de nacht voordat Colombus amerika "ontdekte" zag hij grote lichten aan de horizon . |
Ik denk niet dat deze verschijningen te maken hebben met de dingen die ik 's avonds altijd zie... :(
iras - June 4, 2005 11:24 AM (GMT)
weet je het kunnun ook altijd spoednicks zijn
die geven namelijk een constant licht af en bewegen zich ook
er zijn er zo'n 2000 in de lucht dus dat kan goed zijn ^_^