View Full Version: Uitnodiging! Wie Heeft Hier Zin In?

Miko dojo forum > activiteiten > Uitnodiging! Wie Heeft Hier Zin In?

Title: Uitnodiging! Wie Heeft Hier Zin In?

horiyoshi // Michel - November 16, 2009 06:31 AM (GMT)
Beste Michel de Winter

Ik mail jullie omdat ik voor een filmpje opzoek ben naar een Ninja-school. Ik werk voor Vice. Dit is een wereldwijde jongerenmagazine en ik werk voor VBS, het videogedeelte van Vice waarvoor wij video's maken.(Check: viceland.nl) Voor een groot internationaal videoproject van Vice en Vodafone maken wij filmpjes met bekende creatieve artiesten, zoals Joost van Bellen, Daryl van Wouw en Nalden. Internationale artiesten zijn boys noize, La Roux, Lilly Allen.

Elke artiest gaat in een filmpje een uitdaging aan, ze moeten iets leren wat ze heel leuk vinden of iets maken wat ze tof vinden. Momenteel produceren wij een filmpje met La Melodia, een Nederlandse hiphop-groep. Zij zijn heel erg bekend in Japan. Voor het filmpje willen zij de Japanse cultuur beter leren kennen, en vooral meer te weten komen over Ninja's en hoe die trainen, omdat ze dat heel erg tof vinden. Nu vond ik jullie Dojo op het Internet en naar mijn weten zijn jullie een van de weinige in Nl! Daarom neem ik contact met jullie op, en vroeg ik me af of jullie het leuk zouden vinden om La Melodia het een en ander uit te leggen en te leren over Ninja's. Ik zou graag wat extra informatie willen. Wat doen jullie precies, hoeveel zijn er lid, wat leren zij precies, wie geeft er les, hoe ziet een les eruit, wat valt er allemaal te leren?

Het filmpje wordt in heel Nederland en het buitenland uitgezonden via het internet, het is sowieso voor jullie interessant voor naamsbekendheid. Ik hoor graag van jullie of ik misschien telefonisch contact met jullie kan opnemen om het een en ander te vragen én of jullie het sowieso leuk lijkt om mee te doen.

Ik ben zelf te bereiken op 06*******

Ik hoop van jullie te horen, en als jullie vragen hebben ben ik altijd bereikbaar.

Alvast bedankt !

Met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,

Nikie Verheyden

Vice Media

Mailing adress: PO BOX 15897, 1001 NJ, Amsterdam

Visiting Adress: N'zijdsvoorburgwal 271, 1012 RL, Amsterdam

Admin edit: telefoonnummer even afgeschermd i.v.m. privacy

Shinobi / Erik - November 16, 2009 08:34 AM (GMT)
Wellicht combineren met een basis trainingsdag.

Kan nooit kwaad om de basis weer even op te frissen en kunnen ze meedoen.

Shicomm / Bas - November 16, 2009 10:12 AM (GMT)
Leuk ! :)

Lijkt me erg gaaf om te doen !

Karel - November 16, 2009 04:42 PM (GMT)
kijk da's nou leuk :P B)

miep miep :ph43r: zoef.........................

Hosted for free by InvisionFree