View Full Version: Raar Mailtje

Miko dojo forum > Vrij gesprek > Raar Mailtje

Title: Raar Mailtje

Shicomm / Bas - September 24, 2008 09:30 AM (GMT)
Ik word ondanks een groot aantal e-mail adressen niet echt platgemailt maar zo heel af en toe zit er een opmerkelijk berichtje tussen.
Niks vreemds tot zover maar dit was er eentje die ik graag even publiekelijk wilde laten zien.

Ik snap niet hoe je in goeds naam kritiek durft te posten en andere ma te bespreken terwijl je zelf de meest slechte en meest verdorven vechtsport van allemaal doet.
Kom op man Bujinkan is *piep* en de technieken zijn zo *piep* dat ze op een kleuter van drie nog niet werken. ...
Bovendien wat geeft je het recht? Jij bent waarschijnlijk een laag gegradueerde *piep*.

Er is hier en daar een beetje geknipt en weg gepiept om het nog enigzins netjes te houden.
Aangezien deze meneer verder niet bereid is tot normale discussie probeer ik het maar zo....

gmK / Kevin - September 24, 2008 12:36 PM (GMT)
Er stond vast een naam en een afzender bij.

Shicomm / Bas - September 24, 2008 12:40 PM (GMT)
Klopt , maar het heeft weinig nut om dat neer te gaan zetten...

Jeroen Roos - September 24, 2008 10:11 PM (GMT)
Oke vaag, maar krijg je die op je mail adres via deze site of rechtstreeks?
Blijft vreemd dat soort gasten. Jammer genoeg

gmK / Kevin - September 25, 2008 04:42 PM (GMT)
QUOTE (Jeroen Roos @ Sep 24 2008, 11:11 PM)
Oke vaag, maar krijg je die op je mail adres via deze site of rechtstreeks?
Blijft vreemd dat soort gasten. Jammer genoeg

Waarschijnlijk iemand die een jaartje heeft aangekloot, het vervolgens niet begreep en vervolgens maar naar wat makkelijkers is gaan zoeken.

erwin - October 19, 2008 02:59 PM (GMT)
QUOTE (Shicomm / Bas @ Sep 24 2008, 01:40 PM)
Klopt , maar het heeft weinig nut om dat neer te gaan zetten...

Je blijft netjes, heel goed Bas

en ach niet iedereen begrijpt ons, gelukkig maar anders worden we voorspelbaar :lol:

Shicomm / Bas - November 3, 2008 12:33 PM (GMT)
Het betreft helaas nogal een volhoudend tiepje die het nu ook al nodig vind om m'n youtube filmpjes van "kundig" commentaar te voorzien...

zoals bijvoorbeeld hier

Asodog , kagemusha , oban en een zooitje aliassen die ik ben vergeten ; laat overduidelijk blijken kennis van zaken te hebben maar verstopt zich maar al te graag.
Daarom nogmaals ; mocht je écht iets te melden hebben doe dat gerust maar hou het netjes en breng eens wat nieuws op tafel ipv enkel en alleen maar te trappen naar de bujinkan.

Hosted for free by InvisionFree