Title: Naschoolse Sport, Spel En Culturele Activiteiten
Scrap / Edwin - November 1, 2007 10:28 AM (GMT)
Bij mij op werk bestaat er een initiatief om basisschoolkinderen (leeftijd 10 t/m 12 jaar) meer aan het bewegen te krijgen. Omdat bekend is binnen mijn gemeente dat ik 'iets aan vechtsport' doe, ben ik gevraagd of ik het leuk zou vinden om een paar lessen te geven. Het gaat dan om 7 lessen in totaal.
Op zichzelf vind ik het een leuk initiatief en wil ik dit doen.
Het is alleen wel de bedoeling dat er twee 'geoefenden' aanwezig zijn om de kinderen wat bij te brengen. Mijn vraag is daarom de volgende:
Wie zou mij willen helpen/ondersteunen om bovenstaande te bewerkstelligen?
Op zijn vroegst zou dit spelen omstreeks half januari. De plaats waar het zich zou moeten afspelen is Leidschendam. Het gaat om 1 les van een uur per week en dan 7 weken lang. De dag en het tijdstip is in principe vrij (moet alleen wel na schooltijd zijn).
Laat het me even weten of je hiermee wil helpen.
Groetjes, Edwin
Shicomm / Bas - November 1, 2007 06:58 PM (GMT)
Als ik niet met werk in de knoop kom dan ben ik present :)
Karel - November 1, 2007 07:57 PM (GMT)
tja lijkt mij ook wel erg leuk.
maar het is dus in de midag deel van een dag dus dik na 2 uur zeg maar.
als ik ook een bepaalde tijd kan is het het proberen waard.
erwin - November 2, 2007 09:55 AM (GMT)
| QUOTE (Scrap / Edwin @ Nov 1 2007, 11:28 AM) |
Bij mij op werk bestaat er een initiatief om basisschoolkinderen (leeftijd 10 t/m 12 jaar) meer aan het bewegen te krijgen. Omdat bekend is binnen mijn gemeente dat ik 'iets aan vechtsport' doe, ben ik gevraagd of ik het leuk zou vinden om een paar lessen te geven. Het gaat dan om 7 lessen in totaal.
Op zichzelf vind ik het een leuk initiatief en wil ik dit doen.
Het is alleen wel de bedoeling dat er twee 'geoefenden' aanwezig zijn om de kinderen wat bij te brengen. Mijn vraag is daarom de volgende: Wie zou mij willen helpen/ondersteunen om bovenstaande te bewerkstelligen?
Op zijn vroegst zou dit spelen omstreeks half januari. De plaats waar het zich zou moeten afspelen is Leidschendam. Het gaat om 1 les van een uur per week en dan 7 weken lang. De dag en het tijdstip is in principe vrij (moet alleen wel na schooltijd zijn).
Laat het me even weten of je hiermee wil helpen.
Groetjes, Edwin |
Je helpen / ondersteunen ? Altijd ..
maar gezien de afstand enzo zal het lastig zijn om fysiek aanwezig te zijn B)
Veel succes Edwin!
Groeten Erwin
Scrap / Edwin - November 3, 2007 04:07 PM (GMT)
| QUOTE (Karel @ Nov 1 2007, 08:57 PM) |
tja lijkt mij ook wel erg leuk. maar het is dus in de midag deel van een dag dus dik na 2 uur zeg maar.
als ik ook een bepaalde tijd kan is het het proberen waard. |
De tijden staan nog niet vast en kunnen bijvoorbeeld ook later zijn. dan 14:00 uur. Van bijvoorbeeld 17:00 uur tot 18:00 uur of 18:00 uur tot 19:00 uur is ook mogelijk.
Ook een specifieke dag is nog niet uitgekozen. Mij is eerst gevraagd om te polsen wie dit leuk zou vinden om te doen.
L.Riefenstahl/John - November 7, 2007 08:42 AM (GMT)
Ik wil ook wel meehelpen.
(Als ik het nog kan, na zoveel afwezigheid.. )
:-)
Scrap / Edwin - December 4, 2007 04:51 PM (GMT)
Ha allen,
Ik heb na een paar keer heen en weer gemail meer nieuws hierover.
Ik heb de mogelijkheid om op dinsdag 29 januari 2008 te starten met de naschoolse activiteit. Tijdstip is van 18:30 uur tot 19:30 uur.
Het betreft 7 weken lang achter elkaar vanaf de dinsdag 29 januari. Elke keer op de dinsdag van 18:30 uur tot 19:30 uur.
De locatie is nog niet 100% definitief, maar zal hoogstwaarschijnlijk de gymzaal van een basisschool in de wijk De Heuvel in Leidschendam zijn. (Adres volgt nog).
Bij deze nogmaals de vraag wie mij hierbij zou willen assisteren. Ik hoor graag de reacties. Eén persoon volstaat. Bij meerdere gegadigden moeten we loten :P of bekijken wat het handigst is.
Komende donderdag (6 december) moet ik definitief doorgeven of ik ermee door wil gaan dus graag voor die tijd een reactie op het forum of anders morgen tijdens de training.
Groeten, Edwin
Shicomm / Bas - December 4, 2007 11:03 PM (GMT)
Ik ga het proberen te regelen op de zaak ; Ter aar - Leischendam moet in een uurtje te doen zijn :)
Indien het lukt laat ik het je morgen weten :)
Karel - December 4, 2007 11:10 PM (GMT)
Hai edje ik heb je een PM gestuurt.
ik zie je morgen anders wel ok.
tot later........
Shicomm / Bas - January 29, 2008 10:59 AM (GMT)
Zijn we er klaar voor heren ? :D
Ben erg benieuwd!
Scrap / Edwin - January 29, 2008 01:50 PM (GMT)
Tuurlijk zijn we er klaar voor!
Karel - January 29, 2008 10:50 PM (GMT)
tja ja dat waren we.
het ging lekker en vlotjes.
en ook leuke ervaring rijker :)
op naar de volgende.
Shicomm / Bas - March 19, 2008 11:13 PM (GMT)
7 lessen later en het zit er al weer op helaas !
Er zit nog een vervolg in de pijpljn als het goed is , ik kijk er iig naar uit :)
Hier nog een groepsfoto van de hele bende :D
Scrap / Edwin - March 31, 2008 03:21 PM (GMT)
| QUOTE (Shicomm / Bas @ Mar 20 2008, 12:13 AM) |
Er zit nog een vervolg in de pijpljn als het goed is , ik kijk er iig naar uit :)
|
Mooi zo dat je er naar uitijkt want ik heb het nieuwe boekje ontvangen en wij staan er weer in.
Ik stuur jou en Karel een e-mail met locatie, data en tijdstippen.
Groetjes, Edwin
Shicomm / Bas - April 21, 2008 11:55 PM (GMT)
Na een verdwaald kiekje zowaar ook een kort stukje film van de eerste groep :)
http://www.zippyvideos.com/1761428407549356/bksa1/