View Full Version: Dojo's In Den Haag E.o.

Miko dojo forum > ninjutsu vragen > Dojo's In Den Haag E.o.

Title: Dojo's In Den Haag E.o.

dagon / felix - March 24, 2007 02:41 PM (GMT)
Ik zoek twee dingen;

1- actieve, serieuze, redelijk authentieke Hatsumi-compatible ninjutsu dojo's om een beetje relaxed te trainen. Mijn budget is minimaal en inkomsten zullen niet veranderen in de overzienbare toekomst; dwz. tientjes per maand, maximum.

2- mensen die nu al af en toe bij elkaar komen omgeving den haag/voorburg en relaxed wat willen oefenen. Liefst een beetje discrete locatie.

Ik ben medio 85 in den haag en voorburg getraind, een paar jaartjes, maar ik had toen niet zoveel focus en wellicht nu iets meer. Ik train zelf al een paar dagen per week fitness/bodybuilding en dat gaat wel ok. Conditie sec. kan beter.

Mail me op dagonweb(at)gmail(dot)com voor eventualiteiten

Shicomm / Bas - March 24, 2007 11:26 PM (GMT)
Past beter in ninjutsu vragen , daarheen verplaatst :)

Kennin / Achim - March 25, 2007 02:06 AM (GMT)
Als je wat moeite wil doen, weet ik wel een goede vereniging in Leiden... :)

dagon / felix - April 22, 2007 07:27 PM (GMT)
Ik begrijp dat jullie naar japan geweest zijn. Het is mijn voornemen langs te komen in de dojo bijeenkomst aanstaande woensdag - niet in het minst om te kijken of ik de reiskosten op regelmatige basis kan opbrengen.

Ik had een provisorische afspraak gemaakt om opgepikt te worden nabij Leiden CS vooraf. Kan diegene die dat gesuggereerd heeft dat bevestigen per email? Tijd en locatie en zo.

Ik ben benieuwd of dit alles gaat werken; het is lang geleden maar het lijkt me zowieso leuk om het allemaal close-up te ervaren.

Shicomm / Bas - April 22, 2007 09:39 PM (GMT)
Is voor elkaar :)

Hosted for free by InvisionFree