Title: Dojo Uitje
Description: Een uitje met alle leden
Shinobi / Erik - December 7, 2006 12:48 PM (GMT)
We hebben het er vorig jaar al regelmatig over gahd ivm het 10 jarig bestaan van de dojo.
Mij lijkt het persoonlijk een leuk idee om eens iets met zijn allen voor ons allen te doen, dat kan zijn met zijn allen naar een lekker restaurant, karten, bowlen, paintballen, of wat voor gek idee dan ook.
Nu is mijn vraag, is daar een beetje animo voor? En wat zouden jullie dan willen doen?
Kennin / Achim - December 7, 2006 01:35 PM (GMT)
Uitje???
Shicomm / Bas - December 7, 2006 04:30 PM (GMT)
Een etentje met een eventueel avondje stappen er achteraan lijkt me een leuk idee :)
Scrap / Edwin - December 14, 2006 05:10 PM (GMT)
| QUOTE (Shinobi / Erik @ Dec 7 2006, 01:48 PM) |
We hebben het er vorig jaar al regelmatig over gahd ivm het 10 jarig bestaan van de dojo.
Mij lijkt het persoonlijk een leuk idee om eens iets met zijn allen voor ons allen te doen, dat kan zijn met zijn allen naar een lekker restaurant, karten, bowlen, paintballen, of wat voor gek idee dan ook.
Nu is mijn vraag, is daar een beetje animo voor? En wat zouden jullie dan willen doen? |
Ik vind het leuk als we ook maar iets "actiefs" gaan doen.
eezacque - December 15, 2006 08:37 AM (GMT)
| QUOTE (Scrap / Edwin @ Dec 14 2006, 06:10 PM) |
| QUOTE (Shinobi / Erik @ Dec 7 2006, 01:48 PM) | We hebben het er vorig jaar al regelmatig over gahd ivm het 10 jarig bestaan van de dojo.
Nu is mijn vraag, is daar een beetje animo voor? En wat zouden jullie dan willen doen? |
Ik vind het leuk als we ook maar iets "actiefs" gaan doen.
|
Nog iemand anders die in het restaurant niet alleen wil meekijken?
(slurperia, goed idee)
horiyoshi // Michel - January 5, 2007 12:09 PM (GMT)
het ziet er naar uit dat het dojo uitje in To :ph43r: kyo gehouden zal worden!
gmK / Kevin - January 12, 2007 10:22 PM (GMT)
Ik ben an sich ook wel geinteresseerd in een uitje, maar Tokyo is net even te ver :(
eezacque - January 13, 2007 04:48 PM (GMT)
| QUOTE (gmK / Kevin @ Jan 12 2007, 11:22 PM) |
| Ik ben an sich ook wel geinteresseerd in een uitje, maar Tokyo is net even te ver :( |
Och, tis maar een half uurtje vanuit Kosjiegaajaa...