Title: Tabi
Tim-san - November 27, 2005 12:36 PM (GMT)
heb een vraagje :
wat is nu het beste tabi's met zo klikkertjes of met plakkers?
omdat in belgie die met klikkertjes niet te vinden zijn
groetjes tim
Kennin / Achim - November 27, 2005 01:15 PM (GMT)
Het grote voordeel van de velcro-versie is meteen ook het nadeel: ze gaan heel snel aan... en uit!
Vertaald naar nadelen is dit: ze lossen wel vaker.
De truuk is, dat als je er wil met velcro, dat de velcro echt breed moet zijn.
Tip: die van het merk Kwon hebben hele brede velcro!
Tim-san - November 27, 2005 03:20 PM (GMT)
het merk kwon is dat in elke gevechtsport winkel te vinden
ben namelijk van plan om ze in de martial sport in antwerpen te gaan halen(gaat dus over buiten tabi's).had gehoord dat ze er daar geen met klikkertjes hadden :(
groetjes tim-san :ph43r:
Kennin / Achim - November 28, 2005 12:41 AM (GMT)
Martial Sport heeft geen Kwon, nee.
Enige adres in België dat ik ken is ergens in Brussel... Anderlecht dacht ik.
Tim-san - November 28, 2005 06:45 AM (GMT)
Maar die met die klikertjes zijn ze dan nergens te vinden ????
kan ik ze niet bestellen of zo. duur heb ik niet nodig omdat men voeten nog moeten groeien ! :blink: en Anderlecht is wel een beetje uit de buurt ,maar toch bedankt :tu:
groetjes tim :ph43r:
horiyoshi // Michel - November 28, 2005 08:06 AM (GMT)
tabi kunnen ook besteld worden bij de mensen die jaarlijks naar japan gaan: de gewone tabi die we hier ook dragen kosten daar 8 euro. Je hebt ze ook met een soort gymzool en een ritssluiting voor 15 euro.
Daarnaast kun je ook kijken in surf shops: ik weet dat Nike surfschoenen heeft in tabi vorm: deze zijn rekbaar, hebben een anti slipzool en zijn net zo duur als hier de gewone tabi's kosten.
michel
Tim-san - November 28, 2005 04:17 PM (GMT)
weet er iemand mss ook een site waar ze je online kan bestellen die tabi's
groetjes tim :ph43r:
Shicomm / Bas - November 28, 2005 05:25 PM (GMT)
De al eerder genoemde kwon heeft een
webshop .
Het Japanse winkeltje in Amsterdam verkoopt ze ook , al hebben die niet echt een webshop.
Tim-san - November 29, 2005 08:21 PM (GMT)
niemand meer ?? :unsure:
ook met klikkertjes (voor keur)
groetjes tim
Tim-san - December 5, 2005 06:57 PM (GMT)
heb een site gevonden op internet met tabi's van japan maar ze worden uit amerika verstuurd !!
tabi's site maar is die nu betrouwbaar??? iemand ervaring mee ??? ik woon dus namelijk in belgie en ik kom uit + verzendings kosten op €44.99 of €57(ben niet zeker) maar wat is het verschil nu zou iemand mij kunnen helpen :rolleyes:
alvast bedankt en groetjes tim :D
Shicomm / Bas - December 5, 2005 07:38 PM (GMT)
Ik denk dat je dan beter kunt proberen om een Japan ganger te vinden die ze voor je kan meenemen.
Scheelt je een boel geld en je weet vrijwel zeker dat je de variant met clips krijgt.
Tim-san - December 6, 2005 06:25 AM (GMT)
| QUOTE (Shicomm / Bas @ Dec 5 2005, 08:38 PM) |
Ik denk dat je dan beter kunt proberen om een Japan ganger te vinden die ze voor je kan meenemen. Scheelt je een boel geld en je weet vrijwel zeker dat je de variant met clips krijgt. |
jah maar vind maar is oemand die veel naar japan gaat en er iets van kent :rolleyes:
groetjew tim
Kennin / Achim - December 6, 2005 09:45 AM (GMT)
Er zijn genoeg leraars binnen het echte wereldje die vaak naar Japan gaan.
Ik ken er zo meteen al zonder nadenken 5 persoonlijk die ik tot mijn buyû reken.
"Ninjutsu" is gelukkig geen kleine, selecte groep van hoop en al 20 man binnen één enkele dōjō waar de leraar de laatste is van een oude traditie die enkel hij nog kent, hoewel hij een westerling is.