View Full Version: Gorilla In Pizzeria

Miko dojo forum > Foto & video > Gorilla In Pizzeria

Title: Gorilla In Pizzeria

L.Riefenstahl/John - February 26, 2005 02:01 PM (GMT)
Voor iedereen die meent zijn of haar mannetje te kunnen slaan in een echte situatie, hier een link naar een filmpje van een confrontatie.

http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=pizzafight.wmv

Dit is de ongeknipte versie van de beveiligingscamera.

InSiDeOuT / Stefan - February 26, 2005 02:25 PM (GMT)
:o

En iedereen staat er gewoon op te kijken :blink: :angry:

Persoonlijk zou ik nooit wachten om actie te ondernemen, als iemand zo vlak tegen mijn neus staat. Heel dom vind ik van niks te doen dan. :wb:
Dan is het zo te laat.

Shinobi / Erik - February 26, 2005 04:15 PM (GMT)
ik zou gewoon even weglopen als mensen opeens zo tegen me gaan doen. Lijkt me toch wel het verstandigst eigenlijk, dan maar even je ego opzij zetten en zonder kleerscheuren je pizza halen, een pizza is het mij echt niet waard om zo zulke klappen voor te krijgen hoor.

Wel jammer dat je niet goed kunt zien waarom dit nou gebeurt, werd dat mens gewoon in 1 keer gek of heeft hij vlak daarvoor iets tegen haar gezegd waardoor ze zo raar begon te doen?

ninjanoka / Steve - July 16, 2005 09:03 AM (GMT)
damn,

gewoon een gyaku aanzetten en rustig vragen of er ff normaal gedaan kan worden:P

eezacque - July 16, 2005 09:41 AM (GMT)
QUOTE (ninjanoka / Steve @ Jul 16 2005, 10:03 AM)
gewoon een gyaku aanzetten en rustig vragen of er ff normaal gedaan kan worden:P

Geen fijn idee, klemmen zijn geen goed gespreksonderwerp, persoonlijk zou ik liever wat nakouten bij een meer definitieve techniek...

L.Riefenstahl/John - July 31, 2005 08:24 PM (GMT)
??????????

GROOT$="heel veel"
AGRESSIEF$="heel veel"
Beslissingstijd$="heel weinig"

Het indrukwekkentste van het filmpje vind ik juist dat je heel goed ziet hoe weinig tijd en opties er zijn. Beuken had misschien (!) gelukt, maar zie dat maar eens op te brengen, terwijl je staat te bellen en te wachten op je pizza.

Klemmen? Grapje?
TECHNIEK$="niet belangrijk"
MAKESAFEMAKE$="top pioriteit"
WACHTENENDOORBELLEN$="dom"

Tuur/Arthur - September 28, 2005 09:07 PM (GMT)
Man, da zijn nog is batsen, zoals ze zeggen :o
Ik denk ook dat ik zou wegstappen, die man is zowiezo 2 a 3 keer zo groot (/breed) als ik. :P

Hosted for free by InvisionFree