Title: Advanced Stick Fighting
eezacque - February 6, 2005 03:54 PM (GMT)
Eind deze maand komt een nieuw boek van Hatsumi uit, getiteld 'Advanced Stick Fighting'. (zie
de site van Buyu Books). Ik ga het zelf bestellen bij Buyubooks, als je op deze bestelling wilt meeliften om zodoende verzendkosten te drukken, laat dit dan uiterlijk 26 februari weten, dan regel ik het verder.
Shicomm / Bas - February 6, 2005 08:34 PM (GMT)
Da's vreemd?
Zowel amazon als proxis hadden 'm voor deze zomer pas staan... :huh:
Je kunt mij alvast op je lijstje zetten Izak :)
Karel - February 6, 2005 10:04 PM (GMT)
:P ps doe mij er ook maar bij dan he.
alvast vele dank er voor :tu:
gmK / Kevin - February 7, 2005 03:44 PM (GMT)
Ik weet pas of ik mee kan doen als ik de prijs weet :unsure:
Shicomm / Bas - February 7, 2005 04:49 PM (GMT)
Dat staat aangegeven op de site die Izak in de openingspost aangaf :)
Shinobi / Erik - February 7, 2005 05:24 PM (GMT)
oftewel 35 dollar, rekenen deze wel met de actuele dollar/euro koers om?
eezacque - February 7, 2005 10:51 PM (GMT)
| QUOTE (Shinobi / Erik @ Feb 7 2005, 06:24 PM) |
| oftewel 35 dollar, rekenen deze wel met de actuele dollar/euro koers om? |
De prijs is inderdaad $35; bij grotere aantallen kan ik een kwantumkorting bedingen. Daarbij komen verzendkosten en, als we pech hebben, btw. Ter indicatie, de Tetsuzan kostte ook $35; voor 10 examplaren kwam dit uiteindelijk uit op EU 32.
L.Riefenstahl/John - February 8, 2005 07:13 AM (GMT)
Izaak, ik had me al IRL bij je opgegeven, op deze nogmaals, ter bevestiging.
Scrap / Edwin - February 8, 2005 11:36 AM (GMT)
Ik wil ook graag een exemplaar alstublieft :) .
horiyoshi // Michel - February 8, 2005 12:34 PM (GMT)
Hans - February 8, 2005 06:35 PM (GMT)
Izak doe mij ook maar 1 exemplaar van Advanced stick fighting. Is het daarnaast mogelijk dat jij hierbij ook gelijk nog 1 exemplaar besteld van Tetsuzan. Indien dat mogelijk is zou jij deze dan ook kunnen toevoegen aan de totale bestelling. Alvast bedankt.
gmK / Kevin - February 9, 2005 03:39 PM (GMT)
Nee ik kan het geld volgende maand niet missen, dus ik haak af :(
eezacque - February 27, 2005 12:41 PM (GMT)
Onze bestelling gaat een dezer dagen de deur uit. Besteld hebben: Bas, Edwin, Ferry, Hans, Izak, John, Karel, Michel en Robin. Als je nog mee wilt doen, laat dit dan vandaag nog weten!
eezacque - April 11, 2005 09:38 PM (GMT)
Wegens een verschil van mening over verzendkosten heb ik helaas nog geen bestelling kunnen plaatsen. Van een aantal mensen op mijn lijstje weet ik dat ze binnenkort naar Japan gaan, voor deze mensen is het waarschijnlijk voordeliger zelf een exemplaar in Japan te kopen. Als er mensen bereid zijn extra exemplaren mee te nemen, dan zou dit natuurlijk helemaal mooi zijn.
Als je naar Japan gaat en voor jezelf of anderen een of meerdere exemplaren mee kunt nemen, laat me dit dan zo spoedig mogelijk weten, dan kan ik mijn bestellijstje herzien en bekijken wat de goedkoopste oplossing wordt...
Shicomm / Bas - April 12, 2005 05:19 AM (GMT)
Als het daar goed mogelijk is om er aan te komen dan kan ik wel proberen om wat mee te nemen :)
eezacque - May 4, 2005 08:29 PM (GMT)
| QUOTE (Shicomm / Bas @ Apr 12 2005, 06:19 AM) |
| Als het daar goed mogelijk is om er aan te komen dan kan ik wel proberen om wat mee te nemen :) |
Ik wil hierbij de Japangangers verzoeken zo spoedig mogelijk te laten weten of ze nog exemplaren van Advanced Stickfighting hebben meegenomen, voor zichzelf of voor anderen, dan kan ik onze bestelling eindelijk de deur uit doen.
Shicomm / Bas - May 4, 2005 09:24 PM (GMT)
Ik wist dat ik iets vergeten was :( :unsure:
Bij de shops in suidobashi ben ik het in elk geval niet tegen gekomen <_<
eezacque - May 7, 2005 03:03 PM (GMT)
Ik heb vandaag onze bestelling geplaatst bij Amazon, voor $23,10 per stuk, waar nog verzendkosten en evt. BTW bij komen. De verzending zal nog even op zich laten wachten, wordt verwacht per 1 juni. Ik kan onze bestelling nog wijzigen, dus laat even weten als je toch nog wilt meedoen.
eezacque - July 11, 2005 07:05 AM (GMT)
| QUOTE (eezacque @ May 7 2005, 04:03 PM) |
| Ik heb vandaag onze bestelling geplaatst bij Amazon, voor $23,10 per stuk, waar nog verzendkosten en evt. BTW bij komen. De verzending zal nog even op zich laten wachten, wordt verwacht per 1 juni. Ik kan onze bestelling nog wijzigen, dus laat even weten als je toch nog wilt meedoen. |
Amazon heeft de verwachte release datum verschoven naar Oktober, gelukkig nog wel van dit jaar. Ik verhuis onze bestelling naar Budomart. We zien wel weer (mopperdemopper)
L.Riefenstahl/John - July 11, 2005 05:59 PM (GMT)
Ach, temeer tijd is er om de basis goed onder de knie te krijgen... :-)
Remy - July 14, 2005 02:39 PM (GMT)
hier in rotterdam kan je hem bij donner bestellen :
Advanced Stick Fighting
eezacque - July 14, 2005 07:04 PM (GMT)
Goeie tip, klinkt een beetje te mooi om waar te zijn, maar ik trek 'm toch even na.
eezacque - July 19, 2005 07:29 PM (GMT)
| QUOTE (eezacque @ Jul 14 2005, 08:04 PM) |
Goeie tip, klinkt een beetje te mooi om waar te zijn, maar ik trek 'm toch even na.
|
Amazon lijkt begonnen te zijn met uitleveren. Omdat ik het te druk had met het versleutelen van allerhande narigheden, was ik aan annuleren niet toegekomen. Ik wacht het nog even af (gek worrik ervan, kworniegoed *BONS*BONS*BONS*BONS*) :wb:
horiyoshi // Michel - July 20, 2005 11:35 AM (GMT)
valt niet mee om het boekwerk te verkrijgen...lijkt wel of iemand er een stokje voor steekt.... :wh:
eezacque - July 23, 2005 10:39 PM (GMT)
Toen het toch weer verdacht lang begon te duren heb ik weer 'ns geinformeerd hoe het kan dat een boek dat ik in mei besteld heb, volgens hun schatting nog steeds begin juni arriveert, terwijl ik het, jullie weten het nu wel, nog steeds niet ontvangen heb. Hun reaktie:
"Sometimes unexpected fluctuations in supply can add time to our
original availability estimate. We have learned that "Advanced Stick
Fighting" is now back-ordered, and our supplier has not been able to
let us know exactly when they expect to have more in stock.
I'm sorry that you were not notified sooner of this change in
availability.
To help compensate you for this unexpected change, I have upgraded
the shipping method for this order to Expedited shipping at no
additional charge. The estimated delivery date displayed in Your
Account for this shipment is now August 3, 2005 - August 10, 2005."
Samenvattend, we weten niet wanneer we het op de post doen, maar als we dat doen dan geven we de postbode met de zweep.
En nog eens zeven uur later de melding:
"We thought you'd like to know that we shipped your items today, and that this completes your order. "
Ik begrijp hier niets van, ik zal dit nooit begrijpen, en ik wil dit helemaal niet begrijpen.
Shicomm / Bas - July 24, 2005 09:42 AM (GMT)
Ach , wat van ver komt is lekker :D
De belangstelling voor het boek is trouwens enorm als ik zo links en rechts opvang , dan is het vast een goeie aankoop :)
eezacque - August 18, 2005 06:11 PM (GMT)
Advanced Stickfighting is dan toch eindelijk gearriveerd, de prijs per boek is 25 EU. Ik wil eenieder die het bij mij besteld had, dus Bas, Edwin, Ferry, Hans, Izak, John, Karel, Michel en Robin, verzoeken het de eerstvolgende les, woensdag of maandag, te betalen.