View Full Version: Jū Jutsu Filmpjes

Miko dojo forum > Foto & video > Jū Jutsu Filmpjes

Title: Jū Jutsu Filmpjes

Kennin / Achim - November 14, 2004 05:38 PM (GMT)
Een hele hoop filmmateriaal van onze collega's van gendai jû jutsu. Zit niet enkel wenkbrauwophaalmateriaal in maar best ook wel heel behoorlijk spul!

Sugina Ha Ryû, in de linnker balk op "Videoclip" klikken en de hele schatkamer wordt blootgelegd.

Kennin / Achim - November 14, 2004 05:59 PM (GMT)
Bij nader inzien zitten er toch wel enkele hoog bedenkelijke dingen bij... zoals deze "eerste afweer tegen polka-aanvallen"... :blink: :ft:
Is niet bedoeld om onrespectvol te klinken, maar... ik snap hem echt niet... :lg:

eezacque - November 14, 2004 06:47 PM (GMT)
QUOTE (Kennin / Achim @ Nov 14 2004, 06:59 PM)
Bij nader inzien zitten er toch wel enkele hoog bedenkelijke dingen bij... zoals deze "eerste afweer tegen polka-aanvallen"...  :blink:  :ft:
Is niet bedoeld om onrespectvol te klinken, maar... ik snap hem echt niet...  :lg:

Ik ken 'm nog van judo, het is een beenworp die alleen in een dynamische situatie uitgevoerd kan worden, en dientengevolge in een enigszins geforceerde dynamische situatie getraind wordt, net zoals je zoveel andere technieken in een geforceerd statische situatie uitvoert. Wat je hier ziet is dus puur het trainen van een worp.

MadEd / Eduard - November 16, 2004 03:41 PM (GMT)
Hij heeft ook de gepaste bijnaam "danspasje".

eezacque - November 16, 2004 09:35 PM (GMT)
QUOTE (MadEd / Eduard @ Nov 16 2004, 04:41 PM)
Hij heeft ook de gepaste bijnaam "danspasje".

Ik kan me nog herinneren dat mensen wat moeite hadden met timing, bleven uitstellen en uiteindelijk met partner en al de hele zaal doorhupsten...

Hosted for free by InvisionFree