Bas is het mogenlijk om het forum zo af te stellen dat de icoontjes alleen maar oplichten als er iets nieuws in die thread staat ? Want nu zie ik om de een of andere reden michels laatste post in het "welkom" topic (van 10 dagen geleden, en ik heb het al meerdere keren bekeken) nog steeds als een nieuwe post. Kan je er wat aan doen of niet ?
Jouke ; in principe werkt het dus zo maar in de praktijk gaat het helaas vaker fout dan goed.
De oorzaak zit 'm in het feit dat je niet handmatig uitlogt.
De enige manier waarop je browser ( lees: cookie ) weet dat je aan een nieuwe sessie begint is als je je browser afsluit.
Sommige mensen kunnen daardoor ook krijgen dat 'nieuwe' reacties de hele tijd nieuw blijven ; soms wel een dag lang.
Dit is helaas een wat pijnlijk foutje in de forum software ; ik kan proberen om iedereen automatisch te laten uitloggen na 12 uur bijvoorbeeld , dan zou het ietsje beter moeten gaan ;)
Maar de nieuwe reacties zie je het beste als je iedere keer handmatig in- en uitlogt.
Hele lap tekst... :lol:
:( lijkt me geen goed iedee mot ik elkekeer inloggen terwel het bij mij wel werkt.
dus bas :angry: NOT. :ph43r:
Dat kan heel goed Karel ; wie weet gaat jou pc iets anders om met cookies :)
| QUOTE (sci-mdk // Bas @ Aug 16 2003, 12:04 PM) |
| Dat kan heel goed Karel ; wie weet gaat jou pc iets anders om met cookies :) |
als je in je internet explorer aangeeft dat hij altijd de pagina op moet halen moet je volgens mij geen last hebben van 10 dagen oude posts.
Bij mij doet hij het trouwens ook prima.