View Full Version: Hanbo Techniekje

Miko dojo forum > Technieken > Hanbo Techniekje

Title: Hanbo Techniekje
Description: eens kijken of dit aanslaat ;)

Shicomm / Bas - July 17, 2003 10:25 PM (GMT)
Ai.. de pdf verslaving kwam weer bovendrijven nadat ik een nieuwe acrobat in m'n handen kreeg :)

Dat resulteerde in een pdf'je met daarin een leuke hanbo techniek , de bron noemt 'm kyokotsu kudaki

mocht dit aanslaan dan zal ik er meer maken :)

Klik hier om de pdf te downloaden (250kb )

horiyoshi // Michel - July 18, 2003 05:28 AM (GMT)
QUOTE (sci-mdk // Bas @ Jul 17 2003, 11:25 PM)
Ai.. de pdf verslaving kwam weer bovendrijven nadat ik een nieuwe acrobat in m'n handen kreeg :)

Dat resulteerde in een pdf'je met daarin een leuke hanbo techniek , de bron noemt 'm kyokotsu kudaki

Ha Bas,

dit is een copie uit een boek van Hatsumi Soke: 'Stickfighting'

deze techniek hebben we vorige week nog gedaan!

Mies

[EXT] segeta - July 18, 2003 09:35 AM (GMT)
lol :lol:

Shinobi / Erik - July 18, 2003 09:48 AM (GMT)
QUOTE (sci-mdk // Bas @ Jul 17 2003, 11:25 PM)

Die ken je toch wel? Die hebben we niet alleen vorige week gedaan maar een aantal keren daarvoor ook al.

Shicomm / Bas - July 18, 2003 04:36 PM (GMT)
deze komt inderdaad uit het inspirerende boek stick fighting en deze techniek is een bekende inderdaad :)

ik wil gewoon graag weten of jullie dit een leuke manier vinden om de technieken te laten zien zeg maar :D en om de pdf honger iets nuttigs te laten doen natuurlijk... :lol:

Shicomm / Bas - July 18, 2003 04:36 PM (GMT)
deze komt inderdaad uit het inspirerende boek stick fighting en deze techniek is een bekende inderdaad :)

ik wil gewoon graag weten of jullie dit een leuke manier vinden om de technieken te laten zien zeg maar :D en om de pdf honger iets nuttigs te laten doen natuurlijk... :lol:

Hosted for free by InvisionFree