Ai.. de pdf verslaving kwam weer bovendrijven nadat ik een nieuwe acrobat in m'n handen kreeg :)
Dat resulteerde in een pdf'je met daarin een leuke hanbo techniek , de bron noemt 'm
kyokotsu kudaki mocht dit aanslaan dan zal ik er meer maken :)
Klik hier om de pdf te downloaden (250kb )
| QUOTE (sci-mdk // Bas @ Jul 17 2003, 11:25 PM) |
Ai.. de pdf verslaving kwam weer bovendrijven nadat ik een nieuwe acrobat in m'n handen kreeg :)
Dat resulteerde in een pdf'je met daarin een leuke hanbo techniek , de bron noemt 'm kyokotsu kudaki
mocht dit aanslaan dan zal ik er meer maken :)
Klik hier om de pdf te downloaden (250kb ) |
Ha Bas,
dit is een copie uit een boek van Hatsumi Soke: 'Stickfighting'
deze techniek hebben we vorige week nog gedaan!
Mies
| QUOTE (sci-mdk // Bas @ Jul 17 2003, 11:25 PM) |
Dat resulteerde in een pdf'je met daarin een leuke hanbo techniek , de bron noemt 'm kyokotsu kudaki
mocht dit aanslaan dan zal ik er meer maken :)
Klik hier om de pdf te downloaden (250kb ) |
Die ken je toch wel? Die hebben we niet alleen vorige week gedaan maar een aantal keren daarvoor ook al.
deze komt inderdaad uit het inspirerende boek stick fighting en deze techniek is een bekende inderdaad :)
ik wil gewoon graag weten of jullie dit een leuke manier vinden om de technieken te laten zien zeg maar :D en om de pdf honger iets nuttigs te laten doen natuurlijk... :lol:
deze komt inderdaad uit het inspirerende boek stick fighting en deze techniek is een bekende inderdaad :)
ik wil gewoon graag weten of jullie dit een leuke manier vinden om de technieken te laten zien zeg maar :D en om de pdf honger iets nuttigs te laten doen natuurlijk... :lol: